loading...
سایت خبرگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس

محسن عابدینی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

باسلام خدمت شما مشتا قان به ارتش سرخ دیشب ما فوتبالی دیدم که پرسپولیس با ده نفر وسپاهان با دوازده نفر بازی کردند من از همین جا به کمیته داواران می رسانم که اگر می خواهید یک تیم را قهرمان کنید برای چه این قدر بازی میکنید اقایان فلان وفلان  برای چه برای بازی های حساس چنین داوران دسته صفر را در لیگ که ما امسال سال جام جهانی ماست ما بجای اینکه یه کم فوتبال ما روبه رشد باشه میبینیم که رو به پسرفت است من به عنوان یک هوادارای که شب وروز م سرخ است یک تقاضا دارم که ای اقایان فلان وفلان لطفا به این دل هواداران نیز یک کم فکرکنید به امید داوری بهتر وفوتبالی برتر ومن به تیم خودم افتخار میکنم که توانست نود دقیقه مقابل سپاهان اقای  قهرمانی  ودر زمین قهرمانی توانست با دوگل شکست بخورد افرین به غیرتاتان پرسپولیس به سپاهان نباخت به قرمنی باخت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام به تمام هواداران پرسپولیس ما در این سایت میخواهیم که اخبار پرسپولیس را به اطلاع شما برسانیم با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیچه بازی پرسپولیس - داماش چه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 683