loading...
سایت خبرگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
محسن عابدینی بازدید : 9 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (3)
تیم های فوتبال پرسپولیس و داماش از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و سرخپوشان توانستند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند تا ضمن کسب هفتمین برد خود، به رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کنند. سید جلال حسینی در دقیقه 45 و موقعیت مشکوک به آفساید توانست با ضربه سر گلزنی کند. حمید رضا علی عسگری هم در دقیقه 83 موفق شد از روی ضربه کاشته گل دوم را به ثمر برساند. سایت ارتش سرخ مانند دیدارهای گذشته پرسپولیس گلهای این دیدار را برای دانلود شما آماده کرده است که با کلیک بر روی لینک زیر می توانید آنها را دانلود نمایید : گل اول گل دوم
محسن عابدینی بازدید : 2 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
برگزاری هفت مسابقه هفته سیزدهم / جابجایی صدرنشینان مسابقات هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر پس از دو هفته تعطیلی از روز پنجشنبه با برگزاری سه دیدار آغاز شد و با برگزاری چهار مسابقه در روز جمعه پیگیری شد. بر اساس این گزارش نتایج زیر به دست آمد: ذوب آهن 1-1 صبای قم گل ها: کیوان امرایی برای صبا و مهدی رجب‌زاده از روی نقطه پنالتی برای ذوب‌آهن ملوان 2-1 گسترش فولاد گل ها: سیدجلال رافخایی و سهیل رحمانی برای ملوان و سامان نریمان‌جهان برای گسترش فولاد استقلال خوزستان 3-2 راه آهن گل ها: احسان الوان ، مهدی خیری و ابراهیم صالحی برای استقلال و بهنام برزای و امین منوچهری برای راه آهن مس کرمان 1-2 فجرسپاسی گل ها: مصطفی شجاعی برای مس و جابر انصاری و جلال الدین علی محمدی برای فجرسپاسی سایپا 0-0 سپاهان تراکتورسازی 2-2 فولاد خوزستان گل ها: سعید دقیقی و مهدی کریمیان برای تراکتورسازی و لوسیانو پریرا و اسماعیل شریفات برای فولاد پرسپولیس 2-0 داماش گل ها : امین متوسل زاده گل به خودی و حمید علی عسگری در آخرین مسابقه این هفته فردا (شنبه) تیم های فوتبال نفت تهران و استقلال از ساعت 15:45 به مصاف هم خواهند رفت.
محسن عابدینی بازدید : 1 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (1)
هفتمین برد پیاپی خانگی پرسپولیس در لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس برای هفتمین بار پیاپی بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری یک رکورد جالب خلق کرده و تمام بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این بهترین شروع پرسپولیس در خانه تا به حال بوده و سرخپوشان تمام بازی های با میزبانی خود را با برد پشت سر گذاشته اند. بر اساس قواعد سازمان لیگ مسابقه پرسپولیس برابر استقلال در نیم فصل اول به میزبانی تیم رقیب در ورزشگاه آزادی برگزار شد و بازی های دیگر این تیم برابر رقبای تهرانی هم در ورزشگاه معرفی شده توسط میزبان برگزار شده است. نکته جالب این جاست پرسپولیسی ها که 7 بازی میزبانی خود را با 7 برد متوالی پشت سر گذاشته اند در 6 بازی نیز هیچ گلی از حریف خود دریافت نکرده اند و تنها یک گل در بازی فولاد خوزستان وارد دروازه این تیم شده است. نتایج پرسپولیس در بازی های خانگی در ورزشگاه آزادی بدون احتساب دربی به شرح زیر است: هفته اول: پرسپولیس 1-0 تراکتورسازی هفته سوم: پرسپولیس 2-0 مس کرمان هفته پنجم: پرسپولیس 1-0 ملوان هفته هفتم: پرسپولیس 3-1 فولاد هفته نهم: پرسپولیس 1-0 گسترش فولاد هفته یازدهم: پرسیپولیس 1-0 فجرسپاسی هفته سیزدهم: پرسپولیس 2-0 داماش گیلان
محسن عابدینی بازدید : 7 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
سیدجلال حسینی بهترین بازیکن و حمید علی عسگری بازیکن اخلاق بازی با داماش شدند دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان برتری های فنی و اخلاقی دیدار با داماش گیلان معرفی شدند. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در پایان مسابقه تیم های پرسپولیس و داماش با برتری دو بر صفر سرخپوشان تهرانی سیدجلال حسینی از سوی تیم فنی بازی به عنوان برترین بازیکن زمین از نظر فنی انتخاب شد. همچنین حمید علی عسگری دیگر بازیکن پرسپولیس به عنوان بازیکن برتر اخلاق انتخاب شد و از سوی سازمان لیگ از این دو بازیکن تقدیر به عمل آمد.
محسن عابدینی بازدید : 0 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
پرسپولیس 2-0 داماش / صعود سرخپوشان به رده دوم جدول تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر داماش گیلان به رده دوم جدول رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور صعود کرد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تیم های پرسپولیس و داماش از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان سرخپوشان با نتیجه دو بر صفر برابر میهمان خود به برتری دست پیدا کردند. گل اول پرسپولیس در دقیقه 45 نیمه اول روی سانتر مهرداد کفشگری و دخالت جلال حسینی و مدافع داماش به ثمر رسید و گل دوم این تیم در دقیقه 83 روی ضربه کاشته استثنایی حمید علی عسگری وارد دروازه داماش شد. تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر در شرایطی به مصاف تیم فوتبال داماش گیلان رفت که 9 ملی پوش پرسپولیس به واسطه همراهی تیم فوتبال بزرگسالان و امید در هفته گذشته در تمرینات باشگاهی حضور نداشتند و محسن بنگر نیز به علت سه کارته بودن قادر به همراهی تیم نبود. علی دایی در چنین شرایطی تغییراتی را در ترکیب اصلی ایجاد کرده و تیمش را با آرایشی جدید به مصاف میهمان گیلانی فرستاد. نیلسون همچون گذشته در ترکیب اصلی بود و رضا نورمحمدی بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار سیدجلال حسینی بازی می کرد. حمید علی عسگر در دفاع راست جانشین حسین ماهینی و محمدرضا خانزاده شده و میثم حسینی در دفاع چپ قرار گرفت. نوری ، کفشگری ، صادقیان ، حقیقی و هادی نوروزی عناصر پرسپولیس در هافبک دفاعی و هجومی بودند که در این میان بازگشت رضا حقیقی به ترکیب اصلی جلب توجه می کرد. سیدمهدی سیدصالحی نیز همچون بازی های گذشته در نوک خط حمله قرار گرفته بود. پرسپولیس که برای کسب سه امتیاز به میدان رفته بود در نیمه اول حملات زیادی را روی دروازه حریف تدارک دید که یک بار گل سیدصالحی را کمک داور آفساید اعلام کرد و در چند نوبت نیز فرصت های گلزنی از دست رفت تا اینکه با دخالت سیدجلال حسینی مدافع ملی پوش و پیش تاخته پرسپولیس روی یک ضربه ایستگاهی توانست دروازه تیم فوتبال داماش را باز کند. نیمه اول بازی با برخی اشتباهات داوری همراه بود از جمله اینکه مختاری مدافع داماش که یک کارت زرد دریافت کرده بود در یک صحنه تعمدا توپ را با دست لمس کرده و مانع از حمله سرخپوشان شد که داور می توانست این بازیکن را با کارت قرمز جریمه کند. در اواخر نیمه اول نیز بازیکن داماش با دست مانع از حرکت هادی نوروزی شد که برخی از بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطا داشتند. پرسپولیس در هر دو نیمه برتری خود را حفظ کرده و موقعیت های متعددی برای گلزنی داشت اما از همه آنها نتوانست استفاده کند اما داماش به جز یک یا دو موقعیت خطرناک در نیمه دوم شانسی برای رسیدن به دروازه پرسپولیس نداشت. در نیمه دوم نیز مهرداد کفشگری از پرسپولیس و مختاری از داماش با دریافت کارت زرد دوم از داور از بازی اخراج شدند. ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سیدجلال حسینی، میثم حسینی، حمید علی‌عسگری، رضا حقیقی، پیام صادقیان( از دقیقه 68 امید عالیشاه)، رضا نورمحمدی، محمد نوری، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی( از دقیقه 78 قاسم دهنوی) و سیدمهدی سیدصالحی( 90- محمدرضا خلعتبری) سرمربی: علی دایی ترکیب داماش گیلان: میلاد فراهانی، علیرضا نظیف‌کار، محمد مختاری، هادی محمدی( از دقیقه 74 رضا کاردوست)، ابوذر رحیمی، روح‌الله سیف‌اللهی، ابوالفضل حاجی‌زاده، محمدرضا مهدوی، محمد آبشک، سعید قدمی( از دقیقه 63 رسول سروش‌نیا) و امین متوسل‌زاده( از دقیقه 54 مسعود حسن‌زاده) سرمربی: افشین ناظمی
محسن عابدینی بازدید : 12 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (1)

از سوی علیرضا منصوریان، اسامی بازیکنان ملی‌پوش کشورمان برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران اعلام شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر 22 سال کشورمان از سوی علیرضا منصوریان در حالی اعلام شد که نام 3 بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در آن به چشم می‌خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر اعلام شد: پیام صادقیان، میلاد غریبی و امید عالیشاه از پرسپولیس، علیرضا بیراوند از نفت تهران، سید حسین حسینی از استقلال تهران، میلاد احمدیان از پیکان تهران، علی حیدری از پدیده مشهد، شهریار شیروند از تراکتورسازی، محمد انصاری از فجر سپاسی، امین حاج محمدی از نفت تهران، هادی محمدی از داماش گیلان، عمار نیک کار از پارسه تهران، محسن مسلمان از ذوب آهن اصفهان، وحید اسماعیل بیگی از مس کرمان، فردین عابدینی از استقلال تهران، شهاب کرمی از فولاد اهواز، مرتضی پور علی گنجی از نفت تهران، اکبر ایمانی از ذوب آهن اصفهان، مسعود ریگی از فجر سپاسی، فرشاد احمدزاده از تراکتورسازی، مرتضی تبریزی از ذوب آهن، سامان نریمان جهان از گسترش تبریز، کاوه رضایی از سایپا، مسعود حسن‌زاده از داماش گیلان، مهران قاسمی از استقلال تهران و جهان عالیان از سپاهان اصفهان.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی زیر 22 سال باید روز یکشنبه چهاردهم مهرماه  راس ساعت 13 در هتل المپیک خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند تا برای دو دیدار تدارکاتی برابر تیم ملی عمان آماده باشند. دو دیدار تدارکاتی تیم ملی زیر 22 سال ایران و عمان در تاریخ 18 و 21 مهرماه برگزار می‌شود.

محسن عابدینی بازدید : 6 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

از سوی کارلوس کی‌روش، اسامی 27 بازیکن ملی‌پوش برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اسامی 27 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی کشورمان در حالی اعلام شد که نام 6 بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در آن به چشم می‌خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر اعلام شد:

رحمان احمدی، حامد لک، دانیال داوری، مهرداد بیت آشور، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمدرضا خانزاده، مهرداد پولادی، محمدرضا خلعتبری، محمد نوری، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج صفی، هاشم بیک‌زاده، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، مجتبی جباری، اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش، یعقوب کریمی و خسرو حیدری.

بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، باید روز یکشنبه راس ساعت 12 ظهر در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.اردوی تدارکاتی فوق به منظور حضور ملی‌پوشان برای دیدار مقابل تایلند برگزار می‌شود.دیدار دو تیم ملی ایران و تایلند روز بیست و سوم مهرماه انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند از سری مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا در گروه Bمی‌باشد.

محسن عابدینی بازدید : 3 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)


هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال با انجام 7 دیدار پیگیری شد که حاصل آن 10 گل بود که از خط دروازه‌ها گذشت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال (جام خلیج فارس) با انجام 7 دیدار و 3 تساوی بدون گل برگزار شد.

نتایج هفته دوازدهم به شرح زیر بدست آمد:

صبای قم 1 - پرسپولیس 1

فجر سپاسی صفر - ذوب آهن صفر

راه آهن 1 - تراکتورسازی 2

فولاد  خوزستان صفر - نفت تهران 2

داماش گیلان صفر - استقلال خوزستان صفر

سپاهان صفر - مس کرمان صفر

گسترش 1 - سایپا 2

گفتنی است، زمان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و ملوان بندر انزلی از هفته دوازدهم، به زمان دیگری موکول شد

محسن عابدینی بازدید : 5 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : در بازی برابر صبای قم مستحق کسب نتیجه مساوی نبودیم.


علی دایی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی برابر صبای قم گفت: فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. به هیچ عنوان مستحق مساوی نبودیم. بیشتر از انگشتان دستمان موقعیت داشتیم اما آنها را تبدیل به گل نکردیم. از بازیکنان تشکر می‌کنم. از نحوه‌ی بازی آنها راضی هستم اما از نتیجه به هیچ عنوان. دوست نداشتیم سه امتیاز را از دست بدهیم. به هر حال خواست خدا بود. نیمه‌ی دوم به غیر از یک دو صحنه تیم صبا موقعیتی نداشت و کل بازی دست ما بود. در کل عالی بودیم . نیمه دوم به جز دو صحنه حریف موقعیتی نداشت و بازی در کل در اختیار ما بود و اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد در 10 دقیقه اول سه ـ چهار گل می‌زدیم و ممنون هواداران خوب‌مان هستم که در طول بازی ما را به نحو احسن حمایت کردند. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس اظهار کرد: به نظر من میزبانی خوب بود. اتفاق خاصی نیفتاد. زمین چمن نسبت به قبل خیلی بهتر شده بود. من تشکر می‌کنم از همه‌ی مسوولان، اما فوتبال همین است. ما یک اشتباه را چندین بار از سمت چپ دفاعمان انجام دادیم. مقابل تیم‌هایی که این‌ گونه دفاع می‌کنند کار ما سخت می‌شود. ما باید بیشتر از اینها کار کنیم تا بتوانیم از فرصت‌های‌مان بهتر استفاده کنیم. متاسفانه خیلی راحت فرصت‌های‌مان را از دست می‌دهیم. باید روی این مساله بیشتر کار کنیم.

دایی در مورد 12 موقعیت گلزنی پرسپولیس در این بازی و اینکه هر مربی قبل از بازی می‌گوید امیدوارم داور تحت تاثیر دایی قرار نگیرد، گفت: ما نگران خیلی چیزها هستیم. متاسفانه نگرانی‌هایمان را نمی‌توانیم علنی بگوییم و من نمی‌دانم چه بگویم. در مورد چنین مسایلی جو درست می‌کنند برای ما. خودتان می‌بینید چه سوت‌هایی برای ما زده می‌شود و اگر در همان 10 دقیقه اول سه گل می‌زدیم این اتفاق رخ نمی‌داد و خودمان این مشکلات را باید برطرف می کردیم. من به بازیکنان گفتم نباید به داوری کاری داشته باشید. اگر در همان 10 دقیقه اول از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم این اتفاق‌ها نمی‌افتد. ما مشکلات‌مان را در فوتبال داریم و باید از سوی فدراسیون حل شود و اگر حل نشود چنین مسایلی هست اما مثل اینکه دوست ندارند چنین چیزهایی حل شود. در هر قشری از جامعه یک سری مسایل هست و ما کارهای‌مان را کرده‌ایم و بقیه دست کسان دیگری است که مسایل را حل کنند.

دایی ادامه داد: نمی‌شود این مسائل را توضیح داد. فدراسیون باید وارد شود. یک سری چیزها وجود دارد اما من دوست ندارم چنین مسائلی صورت بگیرد. ما در هر قشری از جامعه مشکل داریم و فقط در فوتبال نیست. باید رویه دیگری را در این مسائل در فوتبال دنبال کنیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: درباره بازی با تراکتورسازی پنالتی که برای ما گرفته شد، گل نشد. درباره بازی با مس هم باید بگویم که فیرپلی چه قانونی است که بعضی‌ها می‌گویند ما رعایت نکردیم. در همین بازی مقابل فجرسپاسی ما این کار را انجام دادیم. جایی در قانون نخوانده‌ام که داور بگوید چرا فیرپلی را رعایت نکرده‌اید. چرا که اصلا به داور مربوط نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: ‌ما سه بازی دیگر تا نیم‌فصل داریم. امروز هم دیدید که از دقیقه یک آمده بودیم بازی را ببریم. اگر نگاه کنید دروازه خالی را گل نکردیم اما نمی‌دانیم چرا نمی‌شود. توپ به تیر دروازه می‌خورد. مطمئنا باید بیشتر تلاش کنیم. در مدتی که لیگ تعطیل است باید کار کنیم تا سه بازی آینده را ببریم.

دایی در مورد اینکه اگر پیروز می‌شدید به رده دوم صعود می‌کردید، گفت: بازیکنان ما با عزم و اراده می‌خواستند پیروز شوند و هر کاری کردیم به در بسته خوردیم و برخی وقت‌ها اینجوری است و توپ حتی به تیر دروازه هم خورد اما گل نشد.

 

محسن عابدینی بازدید : 1 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل صبای قم به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.


پرسپولیس و صبای قم در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که به تساوی رضایت دادند.

در پایان این مسابقه سیدمهدی سیدصالحی زننده گل پرسپولیس به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و رضا عنایتی مرد اخلاق بازی شد.

سیدصالحی پس از انتخابش به عنوان بهترین بازیکن در جمع خبرنگاران گفت:‌ آقای مرادی به من گفت جایزه نداریم که بدهیم من هم گفتم خداحافظ. من گل نزدم تیم پرسپولیس گلزنی کرد و این خواست اهل بیت بود.

وی ادامه داد: بازی خوبی بود. فکر می کنم دروازه بان تیم صبا فوق العاده کار کرد.در این بازی حق ما پیروزی بود. باید با یک تفاضل گل خوب صبا را می‌بردیم. اما در روز خوب‌مان دو امتیاز از دست دادیم. حکمت و قسمت این بود که بازی را در دقایق پایانی مساوی کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم توپ کاملا دست پرسپولیس بود و موقعیت های زیادی را هم به دست آوردیم.عنایت خدا بود که به گونه ای به حقمان برسیم.تا خدا نخواهد برگی از درختی نمی افتد.حکمت و قسمت این بود که بازی را در دقایق پایانی مساوی کنیم.

سید صالحی افزود: با این وجود شرمنده هواداران شدیم.ان شالله در بازی های آینده جبران این نتیجه را می کنیم و دل هواداران را شاد می کنیم.

محسن عابدینی بازدید : 2 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال پرسپولیس برابر صبای قم در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر به تساوی رسید.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تیم های پرسپولیس و صبای قم امروز در سری رقابت های هفته دوازدهم لیگ برتر در حضور 10 هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند که درپایان به تساوی یک بر یک رسیدند.

مرتضی کاشی ابتدا در دقیقه 41 نیمه اول تیم میزبان را پیش انداخت و سید مهدی سیدصالحی بود که در دقیقه 90 موفق شد گل تساوی را برای سرخپوشان به ثمر برساند.

سرخپوشان که نیمه اول را با شکست به رختکن رفتند نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و چندین موقعیت گل خلق کردند که در نهایت در آخرین دقیقه بازی موفق به گلزنی و کسب یک امتیاز از این بازی شدند.

علی دایی در نیمه دوم خیلی زود دست به تغییر زد و ابتدا محمد نوری را به جای قاسم دهنوی و سپس به طور همزمان هادی نوروزی و غلامرضا رضایی را به جای عالیشاه و صادقیان وارد بازی کرد.

تورج حق وردی داور این مسابقه به بنگر و صادقیان از پرسپولیس و بیات از صبا کارت زرد نشان داد.

 ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفش‌گری، قاسم دهنوی (محمد نوری 58)، پیام صادقیان (نوروزی 73)، امید عالیشاه (رضایی 73)، محمدرضا خلعتبری و سید مهدی سیدصالحی.

سرمربی: علی دایی

ترکیب صبای قم: مهرداد طهماسبی، اکبر صادقی، سید مهدی حسینی، محمود شفیعی، مرتضی کاشی، مهدی مومنی، روزبه چشمی، کیوان امرایی، محسن بیات، فرید کریمی (هوتن 61) و رضا عنایتی.

سرمربی: محمد مایلی‌کهن

محسن عابدینی بازدید : 1 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال، اسامی داوران هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) اعلام شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه، زمان، مکان و اسامی داوران و ناظران داوری مسابقات هفته دوازدهم  لیگ حرفه‌ای فوتبال به شرح زیر اعلام شد:

پنجشنبه 11 مهر ماه 1392

فجر سپاسی - ذوب آهن-حافظیه-شیراز- ساعت 16

داوران: موعود بنیادی فر-حمید غمزه-بابک عباسقلی زاده-فرید افشار-ناظر: زاهد بحرینی

راه آهن- تراکتورسازی-تختی-تهران- ساعت 16

داوران: علیرضا فغانی-حسن ظهیری-علی دودانگه-حمید حاج ملک-ناظر: علیرضا یزدانی

فولاد خوزستان-نفت تهران-تختی-اهواز-ساعت 17:20

داوران: شاهین حاج بابایی-حسین طالقانی-محمدرضا مدیر روستا-محمد ملکی-ناظر: ایرج نظری

جمعه 12 مهر ماه 1392

صبای قم - پرسپولیس-یادگارامام (ره)- قم - ساعت 18:15

داوران: تورج حق وردی-حسن کامرانی فر-آرمان اسعدی-پیروز سیف اله پور-ناظر: سعید بطائی

داماش گیلان – استقلال خوزستان-عضدی-رشت- ساعت 16

داوران: جمشید محمدی-محمدرضا امینی-حمید سبحانی-رضا عادل-ناظر: مسعود مرادی

سپاهان - مس کرمان-ذوب آهن-فولاد شهر- ساعت 16

داوران: حسن اکرمی-مهدی عالیقدر-محمد عطایی-قاسم واحدی-ناظر: خداداد افشاریان

گسترش فولاد تبریز-سایپا-یادگار امام(ره)تبریز - ساعت 16

داوران: جمشید دانش مهر-سخاوت سلیمان نژاد-حمید کنعانی- امیر حسین فتاحی-ناظر: محمد علی فروغی

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های استقلال و ملوان انزلی به دلیل حضور آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به زمان دیگری موکول خواهد شد.

محسن عابدینی بازدید : 3 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
 

کتاب «نغمه‌های سرخ» زیر چاپ رفت


کتاب «نغمه‌های سرخ» با اقدام معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس زیر چاپ رفت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در راستای فعالیت‌های فرهنگی خود که از جمله آنها کمک به تالیف و نشر کتاب است، کتابی با عنوان «نغمه‌های سرخ» را که ترانه‌هایی برای پرسپولیس است و توسط ژاله چهرازی سروده شده را زیر چاپ برده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس با اعلام اینکه بعضی از نغمه‌های آمده در این کتاب می‌تواند در ورزشگاه‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، هدف از این اقدام را در وهله اول توسعه فرهنگ کتابخوانی با توجه به علاقمندی عمومی نسبت به پرسپولیس و همچنین ترویج نغمه سرایی در حوزه پرسپولیس اعلام کرد.برای دانلود تیتر مستند روی متن کلیک کنیدhttp://host13.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/244/e43842148d89820612655a931d7a9336729711.mp4

محسن عابدینی بازدید : 2 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین عصر امروز راهی شهر مقدس قم شدند.


در پایان تمرین عصر امروز نفرات اعزامی به قم از سوی علی دایی اعلام شد و بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس راهی شهرستان قم شدند و در هتل اسکان یافتند.

برخی از اعضای تیم با هماهنگی کادرفنی به حرم مطهر حضرت معصومه(س) رفتند و به زیارت پرداختند.

جلسه هماهنگی بازی نیز با حضور سرپرستان دو تیم نمیانده نیروی انتظامی ، نماینده سازمان لیگ و ناظر داوری برگزار شد و درباره نحوه استقرار هواداران پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام قم  ، بلیط فروشی ، رنگ لباس دو تیم ، اسکورت سرخپوشان و سایر مسائل جانبی تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

همچنین کنفرانس خبری سرمربیان دو تیم نیز برگزار شد و علی دایی و محمد مایلی کهن به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

محسن عابدینی بازدید : 2 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط جدول و نتایج به دست آمده در بازی های امروز(پنجشنبه ) نیاز مبرم به شکست دادن صبای قم داریم.


علی دایی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر صبای قم گفت: مطمئنا بازی فردا یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما خواهد بود. به نظرم آنها تاکنون به خوبی نتیجه‌ گرفته‌اند. با توجه به شکست فولاد و برد تراکتورسازی احتیاج مبرم به سه امتیاز داریم. کار سختی را داریم و باید زحمت زیادی بکشیم. انشالله بتوانیم یک نتیجه خوب را به دست آوریم.

وی افزود: صبای قم بازیکنان جوان خوبی در کنار رضا عنایتی با تجربه دارد و باید تلاش کنیم که بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش در این بازی گفت: خدا را شکر محروم نداریم ولی عباس زاده مصدوم است.

دایی در پایان گفت: با هدف برد به قم آمده ایم و شناخت خوبی از تیم صبای قم داریم و تمرینات خود در هفته گذشته را بر اساس نقاط قوت و ضعف صبا برنامه ریزی کرده ایم. . صبایی‌ها بیشتر از ما گل زده‌اند و خط حمله خطرناکی دارند و از مهاجمان و هافبک های تاثیرگذاری برخوردار است. آنها البته در دفاع مشکلاتی دارند و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ضعف آنها برنده بیرون بیاییم.

محسن عابدینی بازدید : 2 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با صبای قم عصر امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس آخرین تمرین سرخپوشان قبل از سفر به قم عصر امروز در ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد و بازیکنان پس از گرم کردن و دویدن به تمرینات کار با توپ  و تمرینات تاکتیکی سبک پرداختند و در پایان نفرات مورد نظر علی دایی زیر نظر سرمربی تیم ضربات ایستگاهی را مرور کردند.

تمرین شاداب امروز با نظارت جدی و دقیق دایی برگزار شد.

فرشاد قاسمی بازیکن جوان پرسپولیس با کسب اجازه از سرمربی تیم در تمرین امروز حضور نداشت.

عباس زاده مهاجم تیم پرسپولیس که عضله همسترینگ او دچار کشیدگی شده است زیر نظر کادر پزشکی به تمرینات فیزیوتراپی پرداخت.

مهرداد پولادی که این روزها تمرینات ویژه ای را انجام می دهد با هماهنگی کادرفنی و پزشکی در تمرین حضور نداشت اما تمریتات اختصاصی خود را به صورت انفرادی انجام داد.

محسن عابدینی بازدید : 2 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/173965.jpg

تهران / ستارگان سابق میلان مقابل پیشکسوتان پرسپولیس بازی می‌کنند

ورزش > لیگ برتر - حسین قدوسی مدیر روابط عمومی پرسپولیس می‌گوید: تیم ستارگان میلان به اقصی نقاط جهان سفر می‌کند تا در امور خیریه شریک باشد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ارگان خبری باشگاه پرسپولیس روز گذشته با انتشار خبری نوشت: پس از مذاکراتی که مدیر‌عامل باشگاه پرسپولیس در میلان با گالیانی قائم‌مقام باشگاه آ.ث. میلان داشت، موارد همکاری مورد بررسی قرار گرفت که یکی از پیشنهادات پرسپولیس، برگزاری دیدار دوستانه بین تیم‌های ستارگان تاریخ پرسپولیس و ستارگان تاریخ آ.ث. میلان بود. این پیشنهاد از ابتدا با استقبال و موافقت مدیران باشگاه ایتالیایی همراه شد.

در این مورد با حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم و او هیجان‌انگیزترین خبر ممکن در این هفته را به ما داد. قدوسی گفت: چندی پیش که فرانکو باره‌سی مدیر آ.ث. میلان برای تماشای دربی به تهران دعوت شده بود، موضوع بازی پرسپولیس و میلان بیشتر مورد بررسی قرار گرفت و قرار گذاشتیم در مورد شرایط انجام بازی، بیشتر با یکدیگر مذاکره کنیم. در نهایت مقرر شد تیم ستارگان تاریخ فوتبال آ.ث. میلان که بازی‌های خیریه بسیاری را در اقصی نقاط جهان برگزار می‌کند، شرایط مدنظر برای انجام این دیدار جهت امور خیریه را کتباً به باشگاه پرسپولیس اعلام کند. باشگاه پرسپولیس نیز پیشنهاد خود را به صورت رسمی به باشگاه میلان ارائه کرد تا کارها رسمیت بیشتری داشته باشد. خوشبختانه مسئولان باشگاه آ.ث. میلان جمعه شب شرایط مدنظر خود برای انجام این دیدار را در نامه‌ای دو صفحه‌ای به رویانیان، اعلام کردند.

قدوسی اضافه کرد: زمان پیشنهادی برای برگزاری بازی دوستانه، هزینه‌های سفر تیم ستارگان تاریخ آ.ث. میلان به تهران، اسامی نفرات اعزامی، نحوه رفت و برگشت و اسکان اعضای تیم و بسیاری موارد جزئی دیگر از جمله نکاتی است که در نامه ارسالی از سوی میلانی‌ها قید شده تا باشگاه پرسپولیس پس از بررسی همه‌جانبه موارد اعلام شده پاسخ خود را اعلام کند. در اولین برخورد، رویانیان رضایت نسبی خود برای انجام این بازی را اعلام کرد و ما منتظر قدم‌های بعدی هستیم. حالا جزئیات ماجرا را به صورت سؤال و جواب از زبان قدوسی پیگیری کنید.

*آقای قدوسی! مبلغ پیشنهادی میلانی‌ها برای بازی با پرسپولیس چقدر است؟

نمی‌توانم رقم را اعلام کنم اما مطمئن باشید تفاوت فاحشی نسبت به پیشنهاد باشگاه هامبورگ به پرسپولیس دارد. هامبورگی‌ها رقمی را گفته بودند که باورمان نمی‌شد ولی باشگاه میلان پیشنهاد خوبی داده و فرصت ایده‌آلی است تا ارتباط پرسپولیس با باشگاه‌های بزرگ بیشتر شود.

*رقم تقریبی را هم نمی‌گویید؟

نه! برای ما مسئله مهم‌تری وجود دارد که باید به آن فکر کنیم.

*شما گفتید لیست بازیکنان پیشنهادی میلان برای بازی با پرسپولیس هم به باشگاه رسیده، این بازیکنان چه کسانی هستند؟

ستارگان سرشناس میلان. اجازه بدهید نام تمام کسانی که در نامه میلان به ما داده شده را نبرم اما بدانید نام ستارگانی چون شوچنکو مهاجم اوکراینی و پائولو مالدینی مدافع سرشناس و اسطوره میلانی‌ها به علاوه فرانکو باره‌سی در لیست میلانی‌ها دیده می‌شود. به طور کلی بازیکنانی به تهران می‌آیند که شهرت جهانی داشته و سال‌ها پیراهن میلان را به تن کرده‌اند.

*پس قرار این است که میلانی‌ها به تهران بیایند؟

بله صد در صد. تیم ستارگان میلان به اقصی نقاط جهان سفر می‌کند تا در امور خیریه شریک باشد.

*از جمع پرسپولیسی‌ها چه کسانی می‌توانند مقابل میلان بازی کنند؟

این انتخاب برعهده باشگاه پرسپولیس است. ما از بین پیشکسوتان قدیمی و جدیدمان، بهترین نفرات را برای این بازی انتخاب خواهیم کرد.

*از بازیکنان فعلی میلان و پرسپولیس که کسی بازی نخواهد کرد؟

خیر. قرار است همه بازیکنان از جمع پیشکسوتان باشند مگر اینکه تا زمان بازی یا در وقت نهایی شدن قرارداد، اتفاق دیگری رخ دهد.

*در صورت نهایی شدن قضایا، تاریخ بازی چه زمانی خواهد بود؟

باشگاه میلان پیشنهادات خود را داده. هشت روز نیز به ما اعلام شده که می‌توانیم از بین آنها، بهترین زمان را انتخاب کنیم. تاریخ پیشنهادی میلانی‌ها در ماه نوامبر است یعنی اواخر آبان یا شاید اوایل آذر. باز هم نیاز به بررسی است تا بهترین تصمیم را بگیریم اما فعلاً می‌دانیم از ورزشگاه آزادی می‌توانیم بهترین استفاده را داشته باشیم چون بازی ملی و باشگاهی در این تاریخ به چشم نمی‌خورد.

*بازی بلیت‌فروشی هم دارد؟

بله. ما به دنبال درآمدزایی هستیم اما نه برای باشگاه بلکه می‌خواهیم با درآمد حاصل از این بازی، مؤسسه خیریه پرسپولیس را در انجام اقدامات خیریه‌‌اش کمک کنیم. تمام عواید حاصل از دیدار ستارگان پرسپولیس و ستارگان میلان، به نیازمندان تعلق می‌گیرد.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

نشست شورای مدیران و معاونان پرسپولیس امروز با حضور محمد پنجعلی، علیرضا اسماعیلی، محمود سالارکیا، امیدعلی پورحسن، داریوش سودی، حسین فریدونی، عبدا... تفرشی، امیرعلی حسینی، امیر جیرودی و حسین قدوسی به ریاست بهروز منتقمی برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، این نشست پس از تقدیر از اشکان شکوفی که به نمایندگی از سوی تیم تنیس پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، رسمیت یافت.

در این نشست محمد پنجعلی درباره بها دادن بیش از پیش به پیشکسوتان مباحثی را مطرح کرد. سپس درباره جشن پنجاهمین سال تاسیس باشگاه پرسپولیس از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی باشگاه گزارشی ارائه شد. یکی از نکات بارز این گزارش تامین هزینه‌های برگزاری مراسم از سوی اسپانسر بود.

در ادامه این نشست، داریوش سودی رئیس مرکز علمی و کاربردی پرسپولیس گزارشی را درباره عملکرد این مرکز و طرح توسعه رشته‌ها در دوره بعدی از 13 رشته به 22 تا 25 رشته ارائه نمود.

همچنین پورحسن معاون ورزشی و فنی باشگاه و حسین فریدونی رئیس کانون هواداران پرسپولیس اعلام کردند ظرف یک ماه آینده در 21 منطقه تهران دفاتر نمایندگی و مدارس فوتبال پرسپولیس راه‌اندازی خواهند شد.

محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

سرپرست تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: پس از جلساتی که با مسوولان باشگاه داشتیم، با توجه به عنایت سردار رویانیان و آقای منتقمی نسبت به تیم فوتسال بانوان پرسپولیس، در مراسم قرعه‌کشی حضور پیدا کردیم و مصمم به بازپس‌گیری عنوان قهرمانی هستیم.


هانیه رحمتی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: برای این فصل با حمایت باشگاه پرسپولیس مصمم به بازپس‌گیری عنوان قهرمانی هستیم. خانم شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال، همچنان هدایت این تیم را بر عهده دارد و ترکیب سال قبل را هم حفظ می‌کنیم. تیم فوتسال بانوان پرسپولیس استخوانبندی تیم ملی فوتسال را تشکیل می‌دهد که توانست اولین مدال ملی تیمی ورزش بانوان را دریافت کند.

تیم فوتسال بانوان پرسپولیس که در دوره قبلی رقابت‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود، سال گذشته به مقام نایب قهرمانی رسید.

قرار است رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال از 17 آبان ماه آغاز شود و بنابر اعلام سرپرست تیم، هفته آینده به عنوان زمان شروع تمرینات فصل جدید بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مراسم قرعه‌کشی نهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد و طی آن تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در اولین بازی به مصاف تیم مس پارس می‌رود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ، فریده شجاعی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس امور بانوان و نمایندگان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.

برنامه هفته اول این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

17 آبان ماه 1392(ساعت 11)

پرسپولیس - مس پارس

متین ورامین – حفاری اهواز

شورای شهرنوشهر - پیروزی

مشهد - شهرداری اشکنان

داماش گیلان - کاسپین قزوین

صنعت نفت - شهریار

گفتنی است؛ دردوره گذشته این بازی‌ها تیم حفاری اهواز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های پرسپولیس و متین ورامین به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری از تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی فر


گزارش تصویری از تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی فر/ 8 مهر 1392

عکس ها از: محسن عابدینی

محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه آنهایی که به فکرم هستند، ممنونم و نمی‌خواهم مزاحم دوستان شوم.


مجتبی محرمی که در بیمارستان بستری شده است در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: به دلیل همان بیماری قبلی که مربوط به مشکل ریوی بوده، چند روزی است که در بیمارستان بستری شده‌ام به خاطر اینکه مزاحم وقت اهالی جامعه فوتبال نشوم، موضوع بستری شدن در بیمارستان را به رسانه‌ها نگفتم. از طرفی شرایط بیمارستان به گونه‌ای است که ملاقات‌های متعدد موجب مزاحمت برای دیگر بیمارن می‌شود و پزشکان نیز اجازه ملاقات نمی‌‌دهند. خوشبختانه بر اساس معاینه و درمان پزشکان از وضعیت بهتری برخوردارم و چند روز دیگر مرخص خواهم شد.

وی ضمن تشکر از همه اهالی فوتبال و رسانه‌ها، افزود: از اینکه پیگیر وضعیت بنده بودند بی نهایت ممنونم و نمی‌خواهم برای دیگر بیماران دردسر درست کنم. ان شاالله پس از ترخیص در خدمت رسانه‌ها خواهم بود.

محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس و هم بازی قدیمی محرمی با حضور در بیمارستان از این بازیکن محبوب تاریخ فوتبال پرسپولیس عیادت کرد.

محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
 

اخبار «پرسپولیس در رسانه ها» را هر روز در سایت باشگاه پرسپولیس بخوانید.


هواداران و کاربران سایت رسمی باشگاه پرسپولیس می توانند از این پس اخبار پرسپولیس که در سایر رسانه ها منتشر می شود را در سایت رسمی باشگاه مطالعه نمایند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس همه روزه اخبار ، مصاحبه ها و گزارش های متعددی از مدیران ، مربیان و ورزشکاران پرسپولیس در خبرگزاری ها و مطبوعات ورزشی کشور منتشر می شود و اصحاب رسانه همواره به انعکاس اخبار پرطرفدارترین تیم آسیا می پردازند .

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برای آگاهی هواداران و کاربران سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از روز گذشته با اختصاص دادن بخشی در سایت باشگاه تحت عنوان «پرسپولیس در رسانه ها» اقدام به انتشار خبرها ، مصاحبه ها و گزارش های مربوط به پرسپولیس که در خبرگزاری ها و مطبوعات کشور منتشر می شود کرده است تا هواداران به هنگام بازدید از سایت رسمی باشگاه بتوانند از آنچه که درباره پرسپولیس در دیگر رسانه ها منتشر می شود آگاهی یافته و خبرها مصاحبه ها و گزارش هایی که درباره پرسپولیس در رسانه های مختلف منتشر می شود را مطالعه نمایند.

این بخش از روز گذشته در سایت رسمی باشگاه فعال شده و  در کنار آن روابط عمومی باشگاه قصد دارد طی روزهای آتی بخش ویدئو سایت را فعال تر نموده و ویدئوی های مختلفی از بازی ها ، تمرینات و اردوها منتشر کرده و حتی مصاحبه های ویدئویی با اعضای تیم پرسپولیس را از طریق سایت رسمی باشگاه پخش نماید.

همچنین بخش پرسپولیس در چنین روزی که اختصاص به رویدادها و رخدادهای مربوط به پرسپولیس در گذشته دارد طی روزهای آتی فعال خواهد شد و هواداران همه روزه می توانند در این ستون از آنچه که در آن روز برای پرسپولیس اتفاق افتاده آگاهی یابند.

همچنین اطلاعات  آرشیوی و منتشر نشده مربوط به تاریخ پرسپولیس به زودی در سایت رسمی باشگاه منتشر خواهد شد.
روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در نظر دارد نظرات و کامنت های هواداران درباره هر خبر منتشره را فعال نموده و دیدگاه های هواداران را از طریق کامنت هایی که زیر هر خبر منتشر می شود در معرض نمایش عموم بگذارد. همچنین بخش پرسش و پاسخ به زودی در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گنجانده خواهد شد و هواداران از این طریق می توانند سوالات مختلف خود درباره باشگاه و تیم ها و ورزشکاران آن را با واحد روابط عمومی در میان گذاشته و پاسخ این سوالات را در همان بخش پرسش و پاسخ در زمان های معین مطالعه نمایند.

از طریق بخش نظرات همین خبر می توانید دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را درباره سایت باشگاه با ما در میان بگذارید.

 

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : در جریان حکم کمیته استیناف برای سرمربی پرسپولیس نیستم اما به خاطر دارم که علی دایی بزرگوارانه 300 میلیون تومانی که برایش فرستاده بودم را نپذیرفت و اعلام کرد عجله ای برای دریافت مطالبات قبلی خود ندارد.


محمد رویانیان درباره اعلام خبری مبنی بر حکم کمیته استیناف درباره تقلیل مطالبات دایی به 170 میلیون تومان به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت : زمانی که آقای دایی سرمربی پرافتخار پرسپولیس برای قبول سرمربی گری تیم وارد مذاکره شدم ابتدا 300 میلیون تومان پول نقد برای ایشان فرستادم تا حسن نیت خود را نشان داده باشم .  هرگز از خاطرم نمی رود که همان زمان آقای دایی بزرگوارانه  و برای نشان دادن عشق خود به پرسپولیس وحسن نیت خودشان آن پول را برگرداند و اعلام کرد عجله ای برای دریافت مطالبات به حق خود ندارد و نمی خواهد موضوع مذاکرات خود با پرسپولیس را با مطالبات قبلی اش دخالت داده و از طرفی حالا که احتمال دارد سرمربی گری پرسپولیس را بپذیرد نمی خواهد از این فرصت این چنین استفاده نماید.آن اقدام نیک و پسندیده علی دایی را فراموش نمی کنم.

ایشان در آن مقطع عنوان کردند نمی خواهم فشار مالی به باشگاه وارد شود آن هم در فصل نقل وانتقالات و زمانی که بلاتکلیفی هایی بر باشگاه حاکم بود بنابراین این که حالا کمیته استیناف اعلام کرده مبلغ مطالبات دایی 170 میلیون تومان است موضوعی نیست که حقیقتا بنده پیگیر آن بوده باشم . وقتی که آقای دایی آن گونه با حسن نیت برخورد کردند بنده پیگیر پرونده نشدم و در جریان عبور پرونده از کمیته انضباطی به کمیته استیناف نیستم. البته مسئولان محترم در کمیته استیناف زحمت کشیده و پرونده را بررسی کردند ولی ما این حرف ها را با سرمربی خود نداریم و خیلی راحت می نشینیم و با یکدیگر توافق می کنیم و آن توافقی که حاصل شود را انجام خواهیم داد. بنابراین هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد و تاکید می کنم بنده در جریان عبور پرونده مطالبات آقای دایی از کمیته انضباطی به کمیته استیناف نیستم.

رویانیان در پایان گفت: درباره مسائل مرتبط با سرمربی تیم فقط بنده اظهار نظر خواهم کرد و از زحمات آقای دایی نیز ممنونیم که توانسته اند با مدیریت و درایت فنی خود تیم پرسپولیس را در شرایط مطلوبی قرار داده و انتظارات هواداران را برآورده ساخته اند.

 

 

محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

چه در ورزشگاه آزادی و چه بیرون از آن، فقط با تفکر پیروزی به میدان می‌رویم. حساسیت هواداران را درک می‌کنیم و می‌خواهیم با پیروزی برابر صبا در قم، به اولین برد خارج از خانه برسیم.


محمد دایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و با شروع تمرینات این هفته از روز گذشته، کار روی نقاط ضعف و قوت تیم صبا را شروع کرده‌ایم  و به دنبال کسب اولین پیروزی خارج از خانه هستیم.

وی درباره دلیل عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در بازی‌های خارج از ورزشگاه آزادی در این فصل ادامه داد: به نظرم دلیل خاصی ندارد. بازی با سپاهان را که باید به طور کامل از این تحلیل کنار بگذاریم و آن را نباید به حساب شکست گذاشت. در بازی با نفت تهران هم جدا از جریان بازی در دقایق وقت اضافه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و بازی با سایپا تنها شکست قابل بحث ما بود و در آن بازی هم می‌توانستیم به تساوی برسیم. در واقع اینطور نبوده که از نظر فوتبالی بازنده و ضعیف‌تر از حریف باشیم اما شرایط به شکلی پیش رفت که نتیجه آنطور رقم خورد و این مساله با بازی‌های خارج از آزادی تقارن پیدا کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بعضی مطرح می‌کنند این مساله ناشی از آن است که بازیکنان به نوعی آمادگی ذهنی برای این مساله داشته‌اند، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست. در هر سه مورد در حالی وارد بازی شدیم که تمام برنامه‌ها و صحبت‌ها در راستای کسب پیروزی بود. این مساله به روحیات بازیکنان ربطی ندارد. در همین مورد آخر در شرایط عادی ما هیچوقت به سپاهان نمی‌باختیم. پرسپولیس از سپاهان بهتر عمل می‌کند و حتی برای کسب پیروزی برنامه داشتیم و آن نتیجه هیچ ربطی به مسائل فنی فوتبال نداشت.

دایی درباره اینکه آیا طلسم می‌شکند و در بازی با صبا دومین پیروزی پیاپی کسب خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما به دنبال پیروزی در بازی با صبا هستیم چون به امتیازات آن نیاز داریم و هواداران این را می‌خواهند. چون پرسپولیس سرتر از حریفان خود است و باید این را با کسب پیروزی نشان بدهیم. البته این حرف درست است که ما یک در میان برده‌ایم اما حوادث ما را به این سو پیش برد. مثلا اگر در بازی با سپاهان آن مسائل روی نمی‌داد، شاید اکنون برای چهارمین پیروزی در بازی‌های پیاپی به قم می‌رفتیم. به هر حال آنچه مسلم است اینکه این شرایط به دلیل غرور از پیروزی در بازی‌های قبلی یا سهل‌انگاری بازیکنان نبوده است، چون با چنین مسائلی روبرو نبوده‌ایم.

وی درباره شرایط خط میانی پرسپولیس و تحلیل‌هایی که درباره این خط مطرح می‌شود، افزود: این درست که در امر گلزنی هنوز به نقطه‌ای که می‌خواستیم برسیم، دست پیدا نکرده‌ایم اما فراموش نکنیم همین تیم کمترین گل خورده را دارد و این موفقیت فقط به خط دفاع مربوط نمی‌شود، چون از سید صالحی که جلوتر از همه بازی می‌کند گرفته تا بطور خاص، هافبک‌ها در این امر نقش دارند. هدف ما این است که در وهله اول گل نخوریم و در ادامه رفته رفته ساختار هجومی تیم شکل بگیرد. توجه به دفاع در کمتر گل زدن نقش داشت ولی این نقطه هدف نیست چون آن پرسپولیس حقیقی که می‌خواهیم به آن برسیم، کم گل می‌خورد و خوب گل می‌زند. هافبک‌ها را باید در هر دو بخش تحلیل کرد. از سوی دیگر ما تا نیم فصل چند بازی دیگر پیش رو داریم، بعد از این بازی‌ها بر اساس آنالیزی که از تیم خواهیم داشت اگر در هر پستی نیاز احساس شود، بازیکن جذب می‌کنیم.

محمد دایی در پایان گفت: حساسیت و نگرانی هواداران را درک می‌کنیم. نظر اصلی را آنها می‌دهند که صاحب واقعی این تیم هستند. مطمئن باشند که در میان تک تک اعضای تیم این تفکر وجود دارد که تیم قهرمان باید به دنبال پیروزی در تمام بازی‌ها باشد و ما به داخل یا خارج از خانه بودن بازی‌ها نگاه نمی‌کنیم. هر چه جلوتر می‌رویم ثبات و هماهنگی بیشتری ایجاد می‌شود و به نتایج مورد نظر دست پیدا می‌کنیم. هواداران هم هر چه بیشتر پشت تیم باشند، دلگرمی بچه‌ها بیشتر می‌شود. فاصله امتیازی بوجود آمده تا صدر جدول هم برطرف می‌شود. روند امتیازگیری ما بهتر از قبل خواهد بود و فولاد هم بازی‌های رودررو با رقبای مستقیم خود دارد.

محسن عابدینی بازدید : 2 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری از دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی


گزارش تصویری از دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی/ 4 مهر 1392

عکس ها از: محسن

محسن عابدینی بازدید : 2 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
 

مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال/ پرسپولیس میزبان پدیده شاندیز در اولین بازی


در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی، میزبان تیم پدیده شاندیز شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، میزبانی پرسپولیس در اولین بازی از مرحله یک شانزدهم رقابت‌های این فصل جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (آزادسازی و یادواره شهدای خرمشهر) که پیش از این مشخص شده بود، طی مراسمی میزبانی تیم‌ها اعلام شد.

میزبانی پرسپولیس بر این اساس اعلام شد که تیم پدیده شاندیز در اولین بازی خود میزبان تیم شهرداری اردبیل بود که با کناره‌گیری این تیم به مرحله بالاتر صعود کرد و مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

برنامه میزیانی این مرحله از سوی سازمان لیگ به شرح زیر اعلام شد:

پرسپولیس- پدیده شاندیز

استقلال - کاسپین قزوین

ملوان - مس رفسنجان

نفت تهران - داماش ایرانیان

پیام صنعت آمل - ذوب‌آهن اصفهان

صبای قم - نفت امیدیه

شهرداری دزفول - مس کرمان

گسترش فولاد تبریز - میناب طیور هرمزگان

صنعت نفت آبادان - سپاهان

سایپا - نفت مسجد سلیمان

ماشین‌سازی - تراکتورسازی

داماش - یزد لوله

راه آهن - تالار وحدت همدان

فولاد نوین اهواز - فجرسپاسی

الوند همدان - استقلال خوزستان

فولاد خوزستان - از بین تیم های (گل نوین سیرجان و فولاد یزد).

محسن عابدینی بازدید : 0 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

محمدرضا اکبریان قضاوت دیدار پرسپولیس فجر سپاسی را بر عهده خواهد داشت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه ژرسژولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داوران قضاوت کننده در هفته یازدهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام به شرح زیر اعلام شدند:

پنجشنبه 4مهرماه:

پرسپولیس-فجر شهیدسپاسی، ساعت 17و 20 دقیقه ورزشگاه آزادی

محمدرضا اکبریان – بابک داوری - علی میرزابیگی – جواد شرفی – ناظر: حسین عسگری

جمعه 5مهرماه:

مس کرمان-گسترش فولاد تبریز، ساعت 17، ورزشگاه امام علی کرمان

سیدمهدی سیدعلی – سعید زارع – حسن یوسفی – علی صفایی – ناظر: هدایت ممبینی

ذوب‌آهن-سپاهان، ساعت 17و 15 دقیقه ورزشگاه فولادشهر

البرز حاجی پور – سعید الوندی – جهانبخش آرمان – جمشید محمدی – ناظر: اسماعیل صفیری

تراکتورسازی-نفت تهران، ساعت 16 و 30 دقیقه ورزشگاه یادگار امام تبریز

امیرحسین زرگر – محمدرضا منصوری – مهدی ناصحی – حمید حاج ملک – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

ملوان-فولاد خوزستان، ساعت 16 و 15 دقیقه ورزشگاه تختی انزلی

محسن ترکی – تورج عیوض محمدی – اسد حاج محمد – رضا عادل – ناظر : حسین خوشخوان

راه‌آهن-داماش، ساعت 16 و 15 دقیقه، ورزشگاه تختی تهران

رسول رهبرفام – رحیم شاهین  - سعید آل وردی – بیژن حیدری – ناظر: محمود رفیعی

استقلال خوزستان-صبای قم، ساعت 17و 30 دقیقه، ورزشگاه تختی اهواز

فرشید افشار – مجید ویشگاهی – جلیل شعرانی – محمد رضا فغانی – ناظر: نادر جعفری

محسن عابدینی بازدید : 0 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

تمرینات پرسپولیس از امروز تا بازی با فجر سپاسی پشت درهای بسته انجام خواهد شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولس و بنا بر اعلام مسئولان تیم، باتوجه به اینکه طبق رسم معمول تمرینات تیم دو روز مانده به هر بازی پشت درهای بسته انجام می‌پذیرد. سرخپوشان امروز و فردا بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه‌های گروهی، تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

پرسپولیس از ساعت17 و 20 دقیقه روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال فجر سپاسی خواهد بود. 

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال نامه ای خطاب به رئیس سازمان لیگ حرفه ای ایران، خواهان توجه به رفتار خویشتندارانه نیمکت نشینان و هواداران پرسپولیس در بازی با سپاهان شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این نامه که توسط سعید شیرینی برای مهدی تاج ارسال شد چنین آمده است:

برادر گرامی : جناب آقای مهدی تاج

ریاست محترم سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران

با سلام و ادای احترام

نظر به اینکه در دیدار حساس اخیر سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران اشتباه عجیب محسن قهرمانی داور مسابقه، از یک سو احساسات و علایق میلیونی و پرشور باشگاه پرسپولیس و از سوی دیگر عدالت فوتبال را خدشه دار کرد و با عنایت به این نکته که تماشاگران فهیم و با بصیرت پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و افراد حاضر بر روی نیمکت پرسپولیس، علی رغم این ظلم آشکار، خویشتن داری کرده و اجازه ندادند اتفاق ناگواری به وقوع بپیوندد انتظار می‌رفت، این رفتار تحسین بر انگیز هواداران و دست اندرکاران این باشگاه دیده شده و تقدیری صورت پذیرد. به هر حال امیدواریم این درخواست که به طور حتم دغدغه حضرتعالی وسایر دوستان در سازمان لیگ نیز به شمار می رود با دید مثبت مورد بررسی قرار بگیرد.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد، مهرداد پولادی در تمرین روز دوشنبه تمرین خود را در حالی انجام داد که بعد از مدت‌ها کفش کتانی به پا کرده بود و همه چیز هم خوب پیش رفت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام کادر پزشکی تیم، مهرداد پولادی که بعد از اقدامات پزشکی انجام شده، بهبودی خود را به دست آورده است. تمرینات میدانی خود را که با دویدن همراه خواهد بود، طی روزهای آینده آغاز می کند. به این منظور کفی وحمایت کننده ویژه ای هم در طراحی شده است که از ناحیه آشیل محافظت می کند و بازیکن با پوشیدن آن از کفش استفاده خواهد کرد.

کادر پزشکی افزود: این حمایت کننده دیروز امتحان شد و پولادی بعداز ماه‌ها تمرینات خود را که در سالن بدنسازی انجام شد با پوشیدن کفش انجام داد که نتیجه کاملاً رضایت بخش بود.

محسن عابدینی بازدید : 4 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال نامه ای از فعالیت های مصطفی دنیزلی دز زمان همکاری با پرسپولیس تقدیر کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی نهایی شدن تسویه حساب مالی با مصطفی دنیزلی که با توجه به درخواست فسخ قرارداد وی پیش از شروع فصل گذشته صورت گرفته بود. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال
نامه ای که توسط بخش بین الملل باشگاه تهیه شد و به امضای مدیرعامل باشگاه رسید از تلاش ها و همکاری این مربی در زمان حضور در پرسپولیس، تقدیر و تشکر کرد.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

نشست هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ساختمان باشگاه برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیرو نشست مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولس با دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و مباحثی که در آن جلسه درباره خصوصی سازی پرسپولیس مطرح شده بود،
صبح امروز اعضای هیات مدیره باشگاه گردهم آمدند و درباره موضوع مهم واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی به بحث و تبادل نظر بپردازند تا پس از بررسی راهکارها نظرات و دیدگاه‌های خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کنند. این جلسه از ساعت 10 صبح امروز در طبقه چهارم ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد. اکبری رئیس هیات مدیره، رویانیان، نامی، پروین ، جمشیدی و همچنین بهروز منتقمی قائم مقام ، محمود سالارکیا معاونت حقوقی، حمید استیلی رئیس آکادمی و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعضای حاضر در این جلسه بودند که درباره خصوصی سازی پرسپولیس به مدت دو ساعت به تبادل نظر پرداختند و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این جلسه مطرح کردند. اکبری رئیس هیات مدیره باشگاه در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت : پیرو  راهکارهایی که سرپرست محترم وزارت ورزش و جوانان در جلسه با هیات مدیره مطرح کرده بود درباره این راهکارها به طور مفصل به تبادل نظر پرداختیم و همچنین برخی اعضای هیات مدیره راهکارها و پیشنهادات جدیدی داشتند که مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقررشد جلسه فوق العاده هیات مدیره در کمتر از یک هفته با بنده برگزار شود تا جمع بندی نظرات و دیدگاه‌های هیات مدیره باشگاه به وزارت ورزش تقدیم شود.

در این جلسه همچنین آقای رویانیان گزارش کاملی از فعالیت‌های باشگاه در یک سال گذشته برای پیگیری امور خصوصی سازی پرسپولیس به اعضای هیات مدیره دادند تا آنها نیز در جریان کم و کیف اقدام انجام شده قرار گرفته باشند.

 اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری از تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی فر


گزارش تصویری از تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی فر/ 1 مهر 1392

عکس ها از: محسن عابدینی

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
 

چهارشنبه؛ کنفرانس خبری دایی پیش از دیدار با فجر سپاسی


نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با فجر سپاسی از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) ساعت 14 روز چهارشنبه سوم مهر ماه 1392 در سالن اجتماعات سازمان لیگ برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی روز پنجشنبه، ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

رویانیان پس از جلسه با مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال: اراده خوبی برای برخورد با تخلفات در فدراسیون فوتبال دیدم/ لازم باشد اطلاعات بیشتری در اختیارشان قرار می‌دهیم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: احساس کردم اراده خوبی برای برخورد با تخلفات در فدراسیون حاکم است و اگر بخواهند اطلاعات بیشتری نیز در اختیارشان قرار خواهیم داد.


محمد رویانیان و علی دایی ساعت 16 عصر امروز به فدراسیون فوتبال رفتند و نشستی با مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال داشتند. در این نشست که در واقع اعضای ستاد پیگیری تخلفات حرفه ای فوتبال حضور داشتند درباره اتفاقات داوری بازی پرسپولیس با سپاهان مباحثی مطرح شد .

علی کفاشیان ، مهدی محمدنبی، مهدی تاج ، حجت الاسلام علیپور و آیت الهی و حمیصی از جمله مدیران ارشد فدراسیون فوتبال بودند که با رویانیان و دایی درباره مباحث اخیر مطرح شده به گفتگو پرداختند . مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس درباره اظهاراتی که اخیراً مطرح کرده اند استدلال ها و مواردی را مطرح کرده که با استقبال مسئولان پیگیری تخلفات حرفه ای همراه بود.

محمد رویانیان پس از این نشست در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نشست بسیار خوب و مفیدی بود ما حرف های زیادی برای گفتن داشتیم . هم بنده و هم آقای دایی استدلال ها ، شواهد و اطلاعات دقیقی داشتیم که در اختیار مسئولان ذیربط قرار دادیم. بنده صراحتاً عرض می کنم که ما مخلص همه داوران عزیز و شریف هستیم  و کوچکترین مشکلی با جامعه داوری نداریم و فقط پیگیر موضوع قضاوت این دیدار هستیم. در مجموع بنده اراده خوبی در فدراسیون و تشکیلات کمیته پیگیری تخلفات حرفه ای دیدم. ما استدلال ها و اطلاعاتی در اختیار این ستاد و مسئولان ارشد فدراسیون قرار دادیم و اگر لازم باشد و بخواهند حاضریم اطلاعات بیشتری هم در اختیار آنها قرار دهیم

محسن عابدینی بازدید : 7 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در غیاب علی دایی برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تمرینات سرخپوشان برای رویارویی با فجرسپاسی از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید درفشی فر آغاز شد و بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن و دویدن زیر نظر بدنساز تیم به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

حفظ توپ ، پرسینگ از جمله برنامه های تمرینی عصر امروز بود ضمن اینکه دویدن های سرعتی نیز در دستور کار مربیان قرار گرفت.

غایب بزرگ تمرین عصر امروز علی دایی بود که برای حضور در جلسه فدراسیون فوتبال به ورزشگاه درفشی فر نیامده بود اما دستیارانش طبق برنامه در نظر گرفته شده از سوی سرمربی تیم تمرینات مد نظر را پیاده کردند.

دروازه بان های پرسپولیس نیز زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات ویژه ای انجام دادند.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

چپ پای تکنیکی پرسپولیس گفت: بعد از هفت ماه که برای من بسیار سخت گذشت، از امروز کفش می‌پوشم و آماده می‌شوم که کم کم تمرینات جدی خودم را شروع کنم.


مهرداد پولادی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: با تلاش پزشکان بالاخره آن آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشتم و حالا پایم کاملا بهبود یافته است و پزشک جراحم اجازه داد که از روز چهارشنبه تمرینات خودم را شروع کنم. البته اینکه از چهارشنبه استارت بزنم یا بعد از بازی با فجر، با توجه به هماهنگی با کادر پزشکی و کادر فنی، مشخص می‌شود اما مهم این است که دوباره تمرینات خودم را شروع می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز قصد دارم بعد از هفت ماه کفش بپوشم. باید از مهندسین شرکت آرنگ تشکر کنم که با بررسی و دقت بسیار، یک وسیله مخصوص ساخته‌اند که هم کفی است و هم قسمتی دارد که از پشت پایم محافظت می‌کند. نمونه‌ای که آنها ساختند نسبت به نمونه‌ای که از آلمان برایم فرستادند، خیلی بهتر است و کاملا قالب پایم است و فکر می‌کنم با این وسیله و با تلاش پزشکان، دوران مصدومیتم دیگر تمام شده است.

پولادی درباره اینکه برای بدنسازی او چقدر زمان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: باید تمرینات را با آقای مولایی شروع کنم و در جریان کار معلوم می‌شود که چقدر زمان لازم است، شاید نزدیک به یک ماه طول بکشد. به هر حال باید یک بدنسازی کامل و خوب انجام بدهم چون هم می‌خواهم با قدرت و آمادگی کامل برگردم و هم اینکه بعد از هفت ماه دوری، نمی‌خواهم به خاطر چند روز ریسک کنم.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
باسلام به تمام هواداران پرسپولیس ما در این سایت میخواهیم که اخبار پرسپولیس را به اطلاع شما برسانیم با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیچه بازی پرسپولیس - داماش چه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 686