loading...
سایت خبرگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

چه در ورزشگاه آزادی و چه بیرون از آن، فقط با تفکر پیروزی به میدان می‌رویم. حساسیت هواداران را درک می‌کنیم و می‌خواهیم با پیروزی برابر صبا در قم، به اولین برد خارج از خانه برسیم.


محمد دایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و با شروع تمرینات این هفته از روز گذشته، کار روی نقاط ضعف و قوت تیم صبا را شروع کرده‌ایم  و به دنبال کسب اولین پیروزی خارج از خانه هستیم.

وی درباره دلیل عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در بازی‌های خارج از ورزشگاه آزادی در این فصل ادامه داد: به نظرم دلیل خاصی ندارد. بازی با سپاهان را که باید به طور کامل از این تحلیل کنار بگذاریم و آن را نباید به حساب شکست گذاشت. در بازی با نفت تهران هم جدا از جریان بازی در دقایق وقت اضافه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و بازی با سایپا تنها شکست قابل بحث ما بود و در آن بازی هم می‌توانستیم به تساوی برسیم. در واقع اینطور نبوده که از نظر فوتبالی بازنده و ضعیف‌تر از حریف باشیم اما شرایط به شکلی پیش رفت که نتیجه آنطور رقم خورد و این مساله با بازی‌های خارج از آزادی تقارن پیدا کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بعضی مطرح می‌کنند این مساله ناشی از آن است که بازیکنان به نوعی آمادگی ذهنی برای این مساله داشته‌اند، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست. در هر سه مورد در حالی وارد بازی شدیم که تمام برنامه‌ها و صحبت‌ها در راستای کسب پیروزی بود. این مساله به روحیات بازیکنان ربطی ندارد. در همین مورد آخر در شرایط عادی ما هیچوقت به سپاهان نمی‌باختیم. پرسپولیس از سپاهان بهتر عمل می‌کند و حتی برای کسب پیروزی برنامه داشتیم و آن نتیجه هیچ ربطی به مسائل فنی فوتبال نداشت.

دایی درباره اینکه آیا طلسم می‌شکند و در بازی با صبا دومین پیروزی پیاپی کسب خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما به دنبال پیروزی در بازی با صبا هستیم چون به امتیازات آن نیاز داریم و هواداران این را می‌خواهند. چون پرسپولیس سرتر از حریفان خود است و باید این را با کسب پیروزی نشان بدهیم. البته این حرف درست است که ما یک در میان برده‌ایم اما حوادث ما را به این سو پیش برد. مثلا اگر در بازی با سپاهان آن مسائل روی نمی‌داد، شاید اکنون برای چهارمین پیروزی در بازی‌های پیاپی به قم می‌رفتیم. به هر حال آنچه مسلم است اینکه این شرایط به دلیل غرور از پیروزی در بازی‌های قبلی یا سهل‌انگاری بازیکنان نبوده است، چون با چنین مسائلی روبرو نبوده‌ایم.

وی درباره شرایط خط میانی پرسپولیس و تحلیل‌هایی که درباره این خط مطرح می‌شود، افزود: این درست که در امر گلزنی هنوز به نقطه‌ای که می‌خواستیم برسیم، دست پیدا نکرده‌ایم اما فراموش نکنیم همین تیم کمترین گل خورده را دارد و این موفقیت فقط به خط دفاع مربوط نمی‌شود، چون از سید صالحی که جلوتر از همه بازی می‌کند گرفته تا بطور خاص، هافبک‌ها در این امر نقش دارند. هدف ما این است که در وهله اول گل نخوریم و در ادامه رفته رفته ساختار هجومی تیم شکل بگیرد. توجه به دفاع در کمتر گل زدن نقش داشت ولی این نقطه هدف نیست چون آن پرسپولیس حقیقی که می‌خواهیم به آن برسیم، کم گل می‌خورد و خوب گل می‌زند. هافبک‌ها را باید در هر دو بخش تحلیل کرد. از سوی دیگر ما تا نیم فصل چند بازی دیگر پیش رو داریم، بعد از این بازی‌ها بر اساس آنالیزی که از تیم خواهیم داشت اگر در هر پستی نیاز احساس شود، بازیکن جذب می‌کنیم.

محمد دایی در پایان گفت: حساسیت و نگرانی هواداران را درک می‌کنیم. نظر اصلی را آنها می‌دهند که صاحب واقعی این تیم هستند. مطمئن باشند که در میان تک تک اعضای تیم این تفکر وجود دارد که تیم قهرمان باید به دنبال پیروزی در تمام بازی‌ها باشد و ما به داخل یا خارج از خانه بودن بازی‌ها نگاه نمی‌کنیم. هر چه جلوتر می‌رویم ثبات و هماهنگی بیشتری ایجاد می‌شود و به نتایج مورد نظر دست پیدا می‌کنیم. هواداران هم هر چه بیشتر پشت تیم باشند، دلگرمی بچه‌ها بیشتر می‌شود. فاصله امتیازی بوجود آمده تا صدر جدول هم برطرف می‌شود. روند امتیازگیری ما بهتر از قبل خواهد بود و فولاد هم بازی‌های رودررو با رقبای مستقیم خود دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام به تمام هواداران پرسپولیس ما در این سایت میخواهیم که اخبار پرسپولیس را به اطلاع شما برسانیم با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیچه بازی پرسپولیس - داماش چه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 718