loading...
سایت خبرگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
محسن عابدینی بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
 

علی دایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از مسائلی که این روزها مطرح می شود به حرف آمد و گفت: من روی حرف هایم ایستاده ام مطمئن باشید بدون دلیل هیچ حرفی نمی زنم و وقتی وارد دعوایی می شوم آن قدر شجاعتش را دارم که عقب نشینی نکرده و ثابت کنم


حسین قدوسی/ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : نسبت به اظهاراتی که مطرح کردم عقب نشینی نمی کنم و ثابت می کنم که این آقا چه کاری دارد انجام می دهد.

علی دایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از مسائلی که این روزها مطرح می شود به حرف آمد و گفت: من روی حرف هایم ایستاده ام مطمئن باشید بدون دلیل هیچ حرفی نمی زنم و وقتی وارد دعوایی می شوم آن قدر شجاعتش را دارم که عقب نشینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
باسلام به تمام هواداران پرسپولیس ما در این سایت میخواهیم که اخبار پرسپولیس را به اطلاع شما برسانیم با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیچه بازی پرسپولیس - داماش چه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 79
  • بازدید کلی : 745