loading...
سایت خبرگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
محسن عابدینی بازدید : 0 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

تمرینات پرسپولیس از امروز تا بازی با فجر سپاسی پشت درهای بسته انجام خواهد شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولس و بنا بر اعلام مسئولان تیم، باتوجه به اینکه طبق رسم معمول تمرینات تیم دو روز مانده به هر بازی پشت درهای بسته انجام می‌پذیرد. سرخپوشان امروز و فردا بدون حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه‌های گروهی، تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.

پرسپولیس از ساعت17 و 20 دقیقه روز پنج شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فوتبال فجر سپاسی خواهد بود. 

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با ارسال نامه ای خطاب به رئیس سازمان لیگ حرفه ای ایران، خواهان توجه به رفتار خویشتندارانه نیمکت نشینان و هواداران پرسپولیس در بازی با سپاهان شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این نامه که توسط سعید شیرینی برای مهدی تاج ارسال شد چنین آمده است:

برادر گرامی : جناب آقای مهدی تاج

ریاست محترم سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران

با سلام و ادای احترام

نظر به اینکه در دیدار حساس اخیر سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران اشتباه عجیب محسن قهرمانی داور مسابقه، از یک سو احساسات و علایق میلیونی و پرشور باشگاه پرسپولیس و از سوی دیگر عدالت فوتبال را خدشه دار کرد و با عنایت به این نکته که تماشاگران فهیم و با بصیرت پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و افراد حاضر بر روی نیمکت پرسپولیس، علی رغم این ظلم آشکار، خویشتن داری کرده و اجازه ندادند اتفاق ناگواری به وقوع بپیوندد انتظار می‌رفت، این رفتار تحسین بر انگیز هواداران و دست اندرکاران این باشگاه دیده شده و تقدیری صورت پذیرد. به هر حال امیدواریم این درخواست که به طور حتم دغدغه حضرتعالی وسایر دوستان در سازمان لیگ نیز به شمار می رود با دید مثبت مورد بررسی قرار بگیرد.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد، مهرداد پولادی در تمرین روز دوشنبه تمرین خود را در حالی انجام داد که بعد از مدت‌ها کفش کتانی به پا کرده بود و همه چیز هم خوب پیش رفت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنا بر اعلام کادر پزشکی تیم، مهرداد پولادی که بعد از اقدامات پزشکی انجام شده، بهبودی خود را به دست آورده است. تمرینات میدانی خود را که با دویدن همراه خواهد بود، طی روزهای آینده آغاز می کند. به این منظور کفی وحمایت کننده ویژه ای هم در طراحی شده است که از ناحیه آشیل محافظت می کند و بازیکن با پوشیدن آن از کفش استفاده خواهد کرد.

کادر پزشکی افزود: این حمایت کننده دیروز امتحان شد و پولادی بعداز ماه‌ها تمرینات خود را که در سالن بدنسازی انجام شد با پوشیدن کفش انجام داد که نتیجه کاملاً رضایت بخش بود.

محسن عابدینی بازدید : 4 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال نامه ای از فعالیت های مصطفی دنیزلی دز زمان همکاری با پرسپولیس تقدیر کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی نهایی شدن تسویه حساب مالی با مصطفی دنیزلی که با توجه به درخواست فسخ قرارداد وی پیش از شروع فصل گذشته صورت گرفته بود. باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با ارسال
نامه ای که توسط بخش بین الملل باشگاه تهیه شد و به امضای مدیرعامل باشگاه رسید از تلاش ها و همکاری این مربی در زمان حضور در پرسپولیس، تقدیر و تشکر کرد.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

نشست هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ساختمان باشگاه برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پیرو نشست مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه پرسپولس با دکتر صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و مباحثی که در آن جلسه درباره خصوصی سازی پرسپولیس مطرح شده بود،
صبح امروز اعضای هیات مدیره باشگاه گردهم آمدند و درباره موضوع مهم واگذاری باشگاه پرسپولیس به بخش خصوصی به بحث و تبادل نظر بپردازند تا پس از بررسی راهکارها نظرات و دیدگاه‌های خود را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کنند. این جلسه از ساعت 10 صبح امروز در طبقه چهارم ساختمان باشگاه پرسپولیس برگزار شد. اکبری رئیس هیات مدیره، رویانیان، نامی، پروین ، جمشیدی و همچنین بهروز منتقمی قائم مقام ، محمود سالارکیا معاونت حقوقی، حمید استیلی رئیس آکادمی و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعضای حاضر در این جلسه بودند که درباره خصوصی سازی پرسپولیس به مدت دو ساعت به تبادل نظر پرداختند و دیدگاه‌ها و نظرات خود را در این جلسه مطرح کردند. اکبری رئیس هیات مدیره باشگاه در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت : پیرو  راهکارهایی که سرپرست محترم وزارت ورزش و جوانان در جلسه با هیات مدیره مطرح کرده بود درباره این راهکارها به طور مفصل به تبادل نظر پرداختیم و همچنین برخی اعضای هیات مدیره راهکارها و پیشنهادات جدیدی داشتند که مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقررشد جلسه فوق العاده هیات مدیره در کمتر از یک هفته با بنده برگزار شود تا جمع بندی نظرات و دیدگاه‌های هیات مدیره باشگاه به وزارت ورزش تقدیم شود.

در این جلسه همچنین آقای رویانیان گزارش کاملی از فعالیت‌های باشگاه در یک سال گذشته برای پیگیری امور خصوصی سازی پرسپولیس به اعضای هیات مدیره دادند تا آنها نیز در جریان کم و کیف اقدام انجام شده قرار گرفته باشند.

 اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری از تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی فر


گزارش تصویری از تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی فر/ 1 مهر 1392

عکس ها از: محسن عابدینی

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)
 

چهارشنبه؛ کنفرانس خبری دایی پیش از دیدار با فجر سپاسی


نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فجر سپاسی روز چهارشنبه برگزار می‌شود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کنفرانس مطبوعاتی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از بازی با فجر سپاسی از هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) ساعت 14 روز چهارشنبه سوم مهر ماه 1392 در سالن اجتماعات سازمان لیگ برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های پرسپولیس و فجر سپاسی روز پنجشنبه، ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

رویانیان پس از جلسه با مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال: اراده خوبی برای برخورد با تخلفات در فدراسیون فوتبال دیدم/ لازم باشد اطلاعات بیشتری در اختیارشان قرار می‌دهیم


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: احساس کردم اراده خوبی برای برخورد با تخلفات در فدراسیون حاکم است و اگر بخواهند اطلاعات بیشتری نیز در اختیارشان قرار خواهیم داد.


محمد رویانیان و علی دایی ساعت 16 عصر امروز به فدراسیون فوتبال رفتند و نشستی با مسئولان ارشد فدراسیون فوتبال داشتند. در این نشست که در واقع اعضای ستاد پیگیری تخلفات حرفه ای فوتبال حضور داشتند درباره اتفاقات داوری بازی پرسپولیس با سپاهان مباحثی مطرح شد .

علی کفاشیان ، مهدی محمدنبی، مهدی تاج ، حجت الاسلام علیپور و آیت الهی و حمیصی از جمله مدیران ارشد فدراسیون فوتبال بودند که با رویانیان و دایی درباره مباحث اخیر مطرح شده به گفتگو پرداختند . مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس درباره اظهاراتی که اخیراً مطرح کرده اند استدلال ها و مواردی را مطرح کرده که با استقبال مسئولان پیگیری تخلفات حرفه ای همراه بود.

محمد رویانیان پس از این نشست در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: نشست بسیار خوب و مفیدی بود ما حرف های زیادی برای گفتن داشتیم . هم بنده و هم آقای دایی استدلال ها ، شواهد و اطلاعات دقیقی داشتیم که در اختیار مسئولان ذیربط قرار دادیم. بنده صراحتاً عرض می کنم که ما مخلص همه داوران عزیز و شریف هستیم  و کوچکترین مشکلی با جامعه داوری نداریم و فقط پیگیر موضوع قضاوت این دیدار هستیم. در مجموع بنده اراده خوبی در فدراسیون و تشکیلات کمیته پیگیری تخلفات حرفه ای دیدم. ما استدلال ها و اطلاعاتی در اختیار این ستاد و مسئولان ارشد فدراسیون قرار دادیم و اگر لازم باشد و بخواهند حاضریم اطلاعات بیشتری هم در اختیار آنها قرار دهیم

محسن عابدینی بازدید : 7 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در غیاب علی دایی برگزار شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تمرینات سرخپوشان برای رویارویی با فجرسپاسی از ساعت 16:30 در ورزشگاه شهید درفشی فر آغاز شد و بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن و دویدن زیر نظر بدنساز تیم به تمرینات تاکتیکی پرداختند.

حفظ توپ ، پرسینگ از جمله برنامه های تمرینی عصر امروز بود ضمن اینکه دویدن های سرعتی نیز در دستور کار مربیان قرار گرفت.

غایب بزرگ تمرین عصر امروز علی دایی بود که برای حضور در جلسه فدراسیون فوتبال به ورزشگاه درفشی فر نیامده بود اما دستیارانش طبق برنامه در نظر گرفته شده از سوی سرمربی تیم تمرینات مد نظر را پیاده کردند.

دروازه بان های پرسپولیس نیز زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات ویژه ای انجام دادند.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

چپ پای تکنیکی پرسپولیس گفت: بعد از هفت ماه که برای من بسیار سخت گذشت، از امروز کفش می‌پوشم و آماده می‌شوم که کم کم تمرینات جدی خودم را شروع کنم.


مهرداد پولادی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: با تلاش پزشکان بالاخره آن آسیب‌دیدگی را پشت سر گذاشتم و حالا پایم کاملا بهبود یافته است و پزشک جراحم اجازه داد که از روز چهارشنبه تمرینات خودم را شروع کنم. البته اینکه از چهارشنبه استارت بزنم یا بعد از بازی با فجر، با توجه به هماهنگی با کادر پزشکی و کادر فنی، مشخص می‌شود اما مهم این است که دوباره تمرینات خودم را شروع می‌کنم.

وی ادامه داد: امروز قصد دارم بعد از هفت ماه کفش بپوشم. باید از مهندسین شرکت آرنگ تشکر کنم که با بررسی و دقت بسیار، یک وسیله مخصوص ساخته‌اند که هم کفی است و هم قسمتی دارد که از پشت پایم محافظت می‌کند. نمونه‌ای که آنها ساختند نسبت به نمونه‌ای که از آلمان برایم فرستادند، خیلی بهتر است و کاملا قالب پایم است و فکر می‌کنم با این وسیله و با تلاش پزشکان، دوران مصدومیتم دیگر تمام شده است.

پولادی درباره اینکه برای بدنسازی او چقدر زمان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: باید تمرینات را با آقای مولایی شروع کنم و در جریان کار معلوم می‌شود که چقدر زمان لازم است، شاید نزدیک به یک ماه طول بکشد. به هر حال باید یک بدنسازی کامل و خوب انجام بدهم چون هم می‌خواهم با قدرت و آمادگی کامل برگردم و هم اینکه بعد از هفت ماه دوری، نمی‌خواهم به خاطر چند روز ریسک کنم.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
باسلام به تمام هواداران پرسپولیس ما در این سایت میخواهیم که اخبار پرسپولیس را به اطلاع شما برسانیم با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیچه بازی پرسپولیس - داماش چه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 692