loading...
سایت خبرگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

سرپرست تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گفت: پس از جلساتی که با مسوولان باشگاه داشتیم، با توجه به عنایت سردار رویانیان و آقای منتقمی نسبت به تیم فوتسال بانوان پرسپولیس، در مراسم قرعه‌کشی حضور پیدا کردیم و مصمم به بازپس‌گیری عنوان قهرمانی هستیم.


هانیه رحمتی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: برای این فصل با حمایت باشگاه پرسپولیس مصمم به بازپس‌گیری عنوان قهرمانی هستیم. خانم شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال، همچنان هدایت این تیم را بر عهده دارد و ترکیب سال قبل را هم حفظ می‌کنیم. تیم فوتسال بانوان پرسپولیس استخوانبندی تیم ملی فوتسال را تشکیل می‌دهد که توانست اولین مدال ملی تیمی ورزش بانوان را دریافت کند.

تیم فوتسال بانوان پرسپولیس که در دوره قبلی رقابت‌ها عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود، سال گذشته به مقام نایب قهرمانی رسید.

قرار است رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتسال از 17 آبان ماه آغاز شود و بنابر اعلام سرپرست تیم، هفته آینده به عنوان زمان شروع تمرینات فصل جدید بازی‌ها در نظر گرفته شده است.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مراسم قرعه‌کشی نهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان برگزار شد و طی آن تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در اولین بازی به مصاف تیم مس پارس می‌رود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ، فریده شجاعی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس امور بانوان و نمایندگان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها برگزار شد.

برنامه هفته اول این مسابقات به شرح زیر اعلام شد:

17 آبان ماه 1392(ساعت 11)

پرسپولیس - مس پارس

متین ورامین – حفاری اهواز

شورای شهرنوشهر - پیروزی

مشهد - شهرداری اشکنان

داماش گیلان - کاسپین قزوین

صنعت نفت - شهریار

گفتنی است؛ دردوره گذشته این بازی‌ها تیم حفاری اهواز به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های پرسپولیس و متین ورامین به مقام‌های دوم و سوم رسیدند.

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری از تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی فر


گزارش تصویری از تمرین دوشنبه سرخپوشان در درفشی فر/ 8 مهر 1392

عکس ها از: محسن عابدینی

محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از همه آنهایی که به فکرم هستند، ممنونم و نمی‌خواهم مزاحم دوستان شوم.


مجتبی محرمی که در بیمارستان بستری شده است در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: به دلیل همان بیماری قبلی که مربوط به مشکل ریوی بوده، چند روزی است که در بیمارستان بستری شده‌ام به خاطر اینکه مزاحم وقت اهالی جامعه فوتبال نشوم، موضوع بستری شدن در بیمارستان را به رسانه‌ها نگفتم. از طرفی شرایط بیمارستان به گونه‌ای است که ملاقات‌های متعدد موجب مزاحمت برای دیگر بیمارن می‌شود و پزشکان نیز اجازه ملاقات نمی‌‌دهند. خوشبختانه بر اساس معاینه و درمان پزشکان از وضعیت بهتری برخوردارم و چند روز دیگر مرخص خواهم شد.

وی ضمن تشکر از همه اهالی فوتبال و رسانه‌ها، افزود: از اینکه پیگیر وضعیت بنده بودند بی نهایت ممنونم و نمی‌خواهم برای دیگر بیماران دردسر درست کنم. ان شاالله پس از ترخیص در خدمت رسانه‌ها خواهم بود.

محمد پنجعلی مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پرسپولیس و هم بازی قدیمی محرمی با حضور در بیمارستان از این بازیکن محبوب تاریخ فوتبال پرسپولیس عیادت کرد.

محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
 

اخبار «پرسپولیس در رسانه ها» را هر روز در سایت باشگاه پرسپولیس بخوانید.


هواداران و کاربران سایت رسمی باشگاه پرسپولیس می توانند از این پس اخبار پرسپولیس که در سایر رسانه ها منتشر می شود را در سایت رسمی باشگاه مطالعه نمایند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس همه روزه اخبار ، مصاحبه ها و گزارش های متعددی از مدیران ، مربیان و ورزشکاران پرسپولیس در خبرگزاری ها و مطبوعات ورزشی کشور منتشر می شود و اصحاب رسانه همواره به انعکاس اخبار پرطرفدارترین تیم آسیا می پردازند .

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس برای آگاهی هواداران و کاربران سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از روز گذشته با اختصاص دادن بخشی در سایت باشگاه تحت عنوان «پرسپولیس در رسانه ها» اقدام به انتشار خبرها ، مصاحبه ها و گزارش های مربوط به پرسپولیس که در خبرگزاری ها و مطبوعات کشور منتشر می شود کرده است تا هواداران به هنگام بازدید از سایت رسمی باشگاه بتوانند از آنچه که درباره پرسپولیس در دیگر رسانه ها منتشر می شود آگاهی یافته و خبرها مصاحبه ها و گزارش هایی که درباره پرسپولیس در رسانه های مختلف منتشر می شود را مطالعه نمایند.

این بخش از روز گذشته در سایت رسمی باشگاه فعال شده و  در کنار آن روابط عمومی باشگاه قصد دارد طی روزهای آتی بخش ویدئو سایت را فعال تر نموده و ویدئوی های مختلفی از بازی ها ، تمرینات و اردوها منتشر کرده و حتی مصاحبه های ویدئویی با اعضای تیم پرسپولیس را از طریق سایت رسمی باشگاه پخش نماید.

همچنین بخش پرسپولیس در چنین روزی که اختصاص به رویدادها و رخدادهای مربوط به پرسپولیس در گذشته دارد طی روزهای آتی فعال خواهد شد و هواداران همه روزه می توانند در این ستون از آنچه که در آن روز برای پرسپولیس اتفاق افتاده آگاهی یابند.

همچنین اطلاعات  آرشیوی و منتشر نشده مربوط به تاریخ پرسپولیس به زودی در سایت رسمی باشگاه منتشر خواهد شد.
روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در نظر دارد نظرات و کامنت های هواداران درباره هر خبر منتشره را فعال نموده و دیدگاه های هواداران را از طریق کامنت هایی که زیر هر خبر منتشر می شود در معرض نمایش عموم بگذارد. همچنین بخش پرسش و پاسخ به زودی در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گنجانده خواهد شد و هواداران از این طریق می توانند سوالات مختلف خود درباره باشگاه و تیم ها و ورزشکاران آن را با واحد روابط عمومی در میان گذاشته و پاسخ این سوالات را در همان بخش پرسش و پاسخ در زمان های معین مطالعه نمایند.

از طریق بخش نظرات همین خبر می توانید دیدگاه ها و پیشنهادهای خود را درباره سایت باشگاه با ما در میان بگذارید.

 

محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت : در جریان حکم کمیته استیناف برای سرمربی پرسپولیس نیستم اما به خاطر دارم که علی دایی بزرگوارانه 300 میلیون تومانی که برایش فرستاده بودم را نپذیرفت و اعلام کرد عجله ای برای دریافت مطالبات قبلی خود ندارد.


محمد رویانیان درباره اعلام خبری مبنی بر حکم کمیته استیناف درباره تقلیل مطالبات دایی به 170 میلیون تومان به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت : زمانی که آقای دایی سرمربی پرافتخار پرسپولیس برای قبول سرمربی گری تیم وارد مذاکره شدم ابتدا 300 میلیون تومان پول نقد برای ایشان فرستادم تا حسن نیت خود را نشان داده باشم .  هرگز از خاطرم نمی رود که همان زمان آقای دایی بزرگوارانه  و برای نشان دادن عشق خود به پرسپولیس وحسن نیت خودشان آن پول را برگرداند و اعلام کرد عجله ای برای دریافت مطالبات به حق خود ندارد و نمی خواهد موضوع مذاکرات خود با پرسپولیس را با مطالبات قبلی اش دخالت داده و از طرفی حالا که احتمال دارد سرمربی گری پرسپولیس را بپذیرد نمی خواهد از این فرصت این چنین استفاده نماید.آن اقدام نیک و پسندیده علی دایی را فراموش نمی کنم.

ایشان در آن مقطع عنوان کردند نمی خواهم فشار مالی به باشگاه وارد شود آن هم در فصل نقل وانتقالات و زمانی که بلاتکلیفی هایی بر باشگاه حاکم بود بنابراین این که حالا کمیته استیناف اعلام کرده مبلغ مطالبات دایی 170 میلیون تومان است موضوعی نیست که حقیقتا بنده پیگیر آن بوده باشم . وقتی که آقای دایی آن گونه با حسن نیت برخورد کردند بنده پیگیر پرونده نشدم و در جریان عبور پرونده از کمیته انضباطی به کمیته استیناف نیستم. البته مسئولان محترم در کمیته استیناف زحمت کشیده و پرونده را بررسی کردند ولی ما این حرف ها را با سرمربی خود نداریم و خیلی راحت می نشینیم و با یکدیگر توافق می کنیم و آن توافقی که حاصل شود را انجام خواهیم داد. بنابراین هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد و تاکید می کنم بنده در جریان عبور پرونده مطالبات آقای دایی از کمیته انضباطی به کمیته استیناف نیستم.

رویانیان در پایان گفت: درباره مسائل مرتبط با سرمربی تیم فقط بنده اظهار نظر خواهم کرد و از زحمات آقای دایی نیز ممنونیم که توانسته اند با مدیریت و درایت فنی خود تیم پرسپولیس را در شرایط مطلوبی قرار داده و انتظارات هواداران را برآورده ساخته اند.

 

 

محسن عابدینی بازدید : 2 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

چه در ورزشگاه آزادی و چه بیرون از آن، فقط با تفکر پیروزی به میدان می‌رویم. حساسیت هواداران را درک می‌کنیم و می‌خواهیم با پیروزی برابر صبا در قم، به اولین برد خارج از خانه برسیم.


محمد دایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: خدا را شکر تیم شرایط خوبی دارد و با شروع تمرینات این هفته از روز گذشته، کار روی نقاط ضعف و قوت تیم صبا را شروع کرده‌ایم  و به دنبال کسب اولین پیروزی خارج از خانه هستیم.

وی درباره دلیل عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در بازی‌های خارج از ورزشگاه آزادی در این فصل ادامه داد: به نظرم دلیل خاصی ندارد. بازی با سپاهان را که باید به طور کامل از این تحلیل کنار بگذاریم و آن را نباید به حساب شکست گذاشت. در بازی با نفت تهران هم جدا از جریان بازی در دقایق وقت اضافه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم و بازی با سایپا تنها شکست قابل بحث ما بود و در آن بازی هم می‌توانستیم به تساوی برسیم. در واقع اینطور نبوده که از نظر فوتبالی بازنده و ضعیف‌تر از حریف باشیم اما شرایط به شکلی پیش رفت که نتیجه آنطور رقم خورد و این مساله با بازی‌های خارج از آزادی تقارن پیدا کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه بعضی مطرح می‌کنند این مساله ناشی از آن است که بازیکنان به نوعی آمادگی ذهنی برای این مساله داشته‌اند، تصریح کرد: اصلا اینطور نیست. در هر سه مورد در حالی وارد بازی شدیم که تمام برنامه‌ها و صحبت‌ها در راستای کسب پیروزی بود. این مساله به روحیات بازیکنان ربطی ندارد. در همین مورد آخر در شرایط عادی ما هیچوقت به سپاهان نمی‌باختیم. پرسپولیس از سپاهان بهتر عمل می‌کند و حتی برای کسب پیروزی برنامه داشتیم و آن نتیجه هیچ ربطی به مسائل فنی فوتبال نداشت.

دایی درباره اینکه آیا طلسم می‌شکند و در بازی با صبا دومین پیروزی پیاپی کسب خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما به دنبال پیروزی در بازی با صبا هستیم چون به امتیازات آن نیاز داریم و هواداران این را می‌خواهند. چون پرسپولیس سرتر از حریفان خود است و باید این را با کسب پیروزی نشان بدهیم. البته این حرف درست است که ما یک در میان برده‌ایم اما حوادث ما را به این سو پیش برد. مثلا اگر در بازی با سپاهان آن مسائل روی نمی‌داد، شاید اکنون برای چهارمین پیروزی در بازی‌های پیاپی به قم می‌رفتیم. به هر حال آنچه مسلم است اینکه این شرایط به دلیل غرور از پیروزی در بازی‌های قبلی یا سهل‌انگاری بازیکنان نبوده است، چون با چنین مسائلی روبرو نبوده‌ایم.

وی درباره شرایط خط میانی پرسپولیس و تحلیل‌هایی که درباره این خط مطرح می‌شود، افزود: این درست که در امر گلزنی هنوز به نقطه‌ای که می‌خواستیم برسیم، دست پیدا نکرده‌ایم اما فراموش نکنیم همین تیم کمترین گل خورده را دارد و این موفقیت فقط به خط دفاع مربوط نمی‌شود، چون از سید صالحی که جلوتر از همه بازی می‌کند گرفته تا بطور خاص، هافبک‌ها در این امر نقش دارند. هدف ما این است که در وهله اول گل نخوریم و در ادامه رفته رفته ساختار هجومی تیم شکل بگیرد. توجه به دفاع در کمتر گل زدن نقش داشت ولی این نقطه هدف نیست چون آن پرسپولیس حقیقی که می‌خواهیم به آن برسیم، کم گل می‌خورد و خوب گل می‌زند. هافبک‌ها را باید در هر دو بخش تحلیل کرد. از سوی دیگر ما تا نیم فصل چند بازی دیگر پیش رو داریم، بعد از این بازی‌ها بر اساس آنالیزی که از تیم خواهیم داشت اگر در هر پستی نیاز احساس شود، بازیکن جذب می‌کنیم.

محمد دایی در پایان گفت: حساسیت و نگرانی هواداران را درک می‌کنیم. نظر اصلی را آنها می‌دهند که صاحب واقعی این تیم هستند. مطمئن باشند که در میان تک تک اعضای تیم این تفکر وجود دارد که تیم قهرمان باید به دنبال پیروزی در تمام بازی‌ها باشد و ما به داخل یا خارج از خانه بودن بازی‌ها نگاه نمی‌کنیم. هر چه جلوتر می‌رویم ثبات و هماهنگی بیشتری ایجاد می‌شود و به نتایج مورد نظر دست پیدا می‌کنیم. هواداران هم هر چه بیشتر پشت تیم باشند، دلگرمی بچه‌ها بیشتر می‌شود. فاصله امتیازی بوجود آمده تا صدر جدول هم برطرف می‌شود. روند امتیازگیری ما بهتر از قبل خواهد بود و فولاد هم بازی‌های رودررو با رقبای مستقیم خود دارد.

محسن عابدینی بازدید : 2 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری از دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی


گزارش تصویری از دیدار پرسپولیس و فجر سپاسی/ 4 مهر 1392

عکس ها از: محسن

محسن عابدینی بازدید : 2 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
 

مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال/ پرسپولیس میزبان پدیده شاندیز در اولین بازی


در مراسم قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی، میزبان تیم پدیده شاندیز شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، میزبانی پرسپولیس در اولین بازی از مرحله یک شانزدهم رقابت‌های این فصل جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (آزادسازی و یادواره شهدای خرمشهر) که پیش از این مشخص شده بود، طی مراسمی میزبانی تیم‌ها اعلام شد.

میزبانی پرسپولیس بر این اساس اعلام شد که تیم پدیده شاندیز در اولین بازی خود میزبان تیم شهرداری اردبیل بود که با کناره‌گیری این تیم به مرحله بالاتر صعود کرد و مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد.

برنامه میزیانی این مرحله از سوی سازمان لیگ به شرح زیر اعلام شد:

پرسپولیس- پدیده شاندیز

استقلال - کاسپین قزوین

ملوان - مس رفسنجان

نفت تهران - داماش ایرانیان

پیام صنعت آمل - ذوب‌آهن اصفهان

صبای قم - نفت امیدیه

شهرداری دزفول - مس کرمان

گسترش فولاد تبریز - میناب طیور هرمزگان

صنعت نفت آبادان - سپاهان

سایپا - نفت مسجد سلیمان

ماشین‌سازی - تراکتورسازی

داماش - یزد لوله

راه آهن - تالار وحدت همدان

فولاد نوین اهواز - فجرسپاسی

الوند همدان - استقلال خوزستان

فولاد خوزستان - از بین تیم های (گل نوین سیرجان و فولاد یزد).

محسن عابدینی بازدید : 0 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

محمدرضا اکبریان قضاوت دیدار پرسپولیس فجر سپاسی را بر عهده خواهد داشت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه ژرسژولیس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، داوران قضاوت کننده در هفته یازدهم لیگ برتر از سوی کمیته داوران اعلام به شرح زیر اعلام شدند:

پنجشنبه 4مهرماه:

پرسپولیس-فجر شهیدسپاسی، ساعت 17و 20 دقیقه ورزشگاه آزادی

محمدرضا اکبریان – بابک داوری - علی میرزابیگی – جواد شرفی – ناظر: حسین عسگری

جمعه 5مهرماه:

مس کرمان-گسترش فولاد تبریز، ساعت 17، ورزشگاه امام علی کرمان

سیدمهدی سیدعلی – سعید زارع – حسن یوسفی – علی صفایی – ناظر: هدایت ممبینی

ذوب‌آهن-سپاهان، ساعت 17و 15 دقیقه ورزشگاه فولادشهر

البرز حاجی پور – سعید الوندی – جهانبخش آرمان – جمشید محمدی – ناظر: اسماعیل صفیری

تراکتورسازی-نفت تهران، ساعت 16 و 30 دقیقه ورزشگاه یادگار امام تبریز

امیرحسین زرگر – محمدرضا منصوری – مهدی ناصحی – حمید حاج ملک – ناظر: ابراهیم میرزابیگی

ملوان-فولاد خوزستان، ساعت 16 و 15 دقیقه ورزشگاه تختی انزلی

محسن ترکی – تورج عیوض محمدی – اسد حاج محمد – رضا عادل – ناظر : حسین خوشخوان

راه‌آهن-داماش، ساعت 16 و 15 دقیقه، ورزشگاه تختی تهران

رسول رهبرفام – رحیم شاهین  - سعید آل وردی – بیژن حیدری – ناظر: محمود رفیعی

استقلال خوزستان-صبای قم، ساعت 17و 30 دقیقه، ورزشگاه تختی اهواز

فرشید افشار – مجید ویشگاهی – جلیل شعرانی – محمد رضا فغانی – ناظر: نادر جعفری

تعداد صفحات : 8

درباره ما
باسلام به تمام هواداران پرسپولیس ما در این سایت میخواهیم که اخبار پرسپولیس را به اطلاع شما برسانیم با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیچه بازی پرسپولیس - داماش چه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 698