loading...
سایت خبرگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
محسن عابدینی بازدید : 1 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار با سپاهان با اشاره به اینکه برای کسب سه امتیاز به اصفهان آمده ایم گفت همه تلاشمان را برای خوشحالی هواداران انجام داده ایم و هدفی جز این نداریم.  


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس  علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی دو تیم سپاهان و پرسپولیس نامی جز داربی نمی‌تواند بگیرد چرا که دو تیم بزرگ کشور ایران در مقابل هم قرار می‌گیرند. 
علی دایی ادامه داد: با توجه به شرایط جدول هر دو تیم نیاز مبرمی به برد دارند و بازی مقابل تیم بزرگ سپاهان در برابر دیدگان هوادارانش و زمین خودش بسیار سخت و دشوار خواهد بود. :بازی با تیم بزرگ سپاهان خیلی سخت است اما با تمرینات خوبی که انجام دادیم سعی می کنیم سه امتیاز را کسب کنیم.در این راه خیلی باید تلاش کنیم. مطمئنا بازیکنان بزرگ این تیم هم به دنبال نتیجه خوب در این مسابقه هستند اما ما می خواهیم یک هدیه خوب به هواداران بدهیم و با دست پر این بازی را ترک کنیم.
وی با بیان اینکه پرسپولیس روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است افزود: به اصفهان آمده‌ایم تا سه امتیاز را بگیریم و یک هدیه کوچک از اصفهان به تهران ببریم. ما فردا می‌خواهیم سه امتیاز را از این تیم بزرگ دریافت کنیم و به جز سه امتیاز به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.
دایی در خصوص محرومان و مصدومان پرسپولیس در بازی فردا اظهار کرد: ما متاسفانه فردا محمد نوری و حمید علی‌عسگر را نداریم. رضا حقیقی نیز سه اخطاره است و تیم را همراهی نمی‌کند .

وی به بازی خلعتبری برای بازی فردا اشاره کرد و گفت: من نمی‌خواهم از خلعتبری تعریف کنم. درست است که او دیر به تیم اضافه شده اما او به دلیل هم‌بازیانش در تیم ملی از لحاظ فنی در تیم پرسپولیس مشکلی پیدا نخواهد کرد و از همان ابتدا هماهنگی لازم را با تیم پیدا کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازیکنان جایگزین برای محمد نوری و علی‌عسگر نیز گفت: درست است که ما فردا دو نفر از ارزشمندترین هافبک‌های تیم را نداریم اما بازیکنان جوان من نشان دادند که فردا چیزی کم و کسر نخواهند داشت.

وی درباره اینکه آیا پرسپولیس در این فصل جام قهرمانی لیگ برتر را کسب می کند یا نه گفت:برای قهرمانی همه چیز دست بالایی است.همه سعی مان را می کنیم.از روزی که شروع کردیم همه تلاشمان را انجام دادیم تا هواداران را خوشحال کنیم و جز این هدف دیگری نداریم.
سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا فکر می کند یک روز می تواند در لیگ های اروپایی مربیگری کند گفت: آرزوی هر مربی است که در اروپا مربیگری کند و من هم علاقه‌مندم که این اتفاق برایم بیفتد اما برای مربیگری در یک تیم اروپایی یک رزومه بسیار قوی احتیاج دارد و شرایط لیگ های اروپایی سخت است.

محسن عابدینی بازدید : 1 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
 

هواداران پرسپولیس در اصفهان استقبال گسترده ای از تیم پرسپولیس در فرودگاه و هتل کوثر داشتند .  


ه گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس به فرودگاه اصفهان آمده بودند و از اعضای تیم پرسپولیس استقبال کردند. آنها در شعارهای خود بازیکنان پرسپولیس را تشویق می کردند که در این میان علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس بیش از سایر نفرات تیم از سوی هواداران تشویق شد .

اعضای تیم پرسپولیس در هتل کوثر استقرار یافته اند و تعداد زیادی از هواداران مقابل درب هتل تجمع کرده و ضمن حمایت از پرسپولیس خواهان گرفتن امضا و عکس یادگاری با بازیکنان تیم بودند. هواداران تا اواخر شب مقابل هتل کوثر اصفهان حضور داشتند.

همچنین کنفرانس خبری دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان با حضور علی دایی و زلاتکو کرانچار در هتل سفیر برگزار شد. کنفرانس خبری در حالی ساعت 20:30 برگزار شد که تقریبا در همین دقایق جلسه هماهنگی بازی نیز با حضور سرپرستان و مدیران رسانه ای دو تیم و نماینده هیئت فوتبال ، نیروی انتظامی ، ناظر داوری و نماینده سازمان لیگ در هتل عباسی برگزار کردید و درباره جوانب مختلف بازی بحث و تبادل نظر شد.

مسئولان برگزاری بازی و باشگاه سپاهان درباره میزان تماشاگران پرسپولیس و مکان استقرار آنها در ورزشگاه فولادشهر نظراتی داشتند و سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس نیز دیدگاه ها و نظرات خود را در جلسه مطرح کرد.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده تیم پرسپولیس فردا شب با پیراهن قرمز رنگ به مصاف تیم سپاهان خواهد رفت.

محسن عابدینی بازدید : 1 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)
 

آخرین تمرین سرخپوشان قبل از دیدار مقابل سپاهان در ورزشگاه شهید درفشی‌فر برگزار شد.  


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، بازیکنان پرسپولیس قبل از پرواز به اصفهان در ورزشگاه شهید درفشی‌فر آخرین تمرین خود قبل از بازی با سپاهان را برگزار کردند.

در این تمرین بازیکنان پس از گرم کردن و دویدن زیر نظر مولایی مربی بدنساز تیم تمرینات تاکتیکی سبکی را زیر نظر علی دایی و سایر اعضای کادرفنی برگزار کردند.

تمرینات کار با توپ در چند بخش برگزار شد و در مرحله آخر مرور ضربات ایستگاهی در دستور کار سرمربی تیم قرار گرفت.

مهرداد کفشگری نیز همچون روز گذشته هم‌پای سایر سرخپوشان تمرین کرد اما محمد نوری و حمید علی عسگر به تمرینات ویژه کنار زمین اکتفا کردند.

 

محسن عابدینی بازدید : 0 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال پرسپولیس با 20 بازیکن دقایقی پیش وارد اصفهان شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از پایان تمرین عصر امروز سرخپوشان در ورزشگاه شهید درفشی‌فر علی دایی نام 20 بازیکن را برای دیدار مقابل سپاهان اعلام کرد و بازیکنان پرسپولیس پس از پایان تمرین راهی فرودگاه مهرآباد شدند و دقایقی پیش در میان استقبال هواداران پرسپولیس وارد فرودگاه این شهر شدند.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در هتل اسکان خواهند یافت و امشب پس از صرف شام جلسه آنالیز و 3 ساعت قبل از بازی نیز جلسه توجیهی و فنی برگزار خواهد شد.

مهرداد کفشگری که تمرین روز سه‌شنبه سرخپوشان با آسیب‌دیدگی مواجه شده بود با توجه به حضور در تمرینات دو روز اخیر در این سفر سایر بازیکنان را همراهی می‌کند اما رضا حقیقی به علت محرومیت و محمد نوری، حمیدرضا علی عسگر و مهرداد پولادی به علت آسیب‌دیدگی قادر به همراهی سرخپوشان در این بازی نیستند و به همراه تیم پرسپولیس عازم اصفهان نشدند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان ساعت 20 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد.

محسن عابدینی بازدید : 1 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال پدیده مشهد اولین حریف پرسپولیس در جام حذفی خواهد بود.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی رقابت‌های جام حذفی فصل 92-91 به مصاف تیم فوتبال پدیده شاندیز خواهد رفت.بر اساس قرعه‌کشی انجام شده قرار بود تیم پدیده ابتدا به مصاف پاس همدان و سپس شهرداری اردبیل برود تا تیم پیروز در ادامه رقابت‌های جام حذفی به مصاف پرسپولیس برود. در مرحله اول ابتدا تیم پاس همدان از حضور در جام حذفی انصراف داد و در ادامه دیدار دو تیم شهرداری اردبیل و پدیده مشهد که قرار بود برگزار شود به دلیل کناره گیری تیم شهرداری اردبیل لغو و تیم پدیده به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی صعود کرد تا اولین حریف پرسپولیس در این رقابت‌ها باشد.

سرمربی‌گری تیم پدیده که با خرید امتیاز یکی از تیم های دسته اول جام آزادگان در لیگ یک باشگاه‌های کشور شرکت خواهد کرد را اکبر میثاقیان بر عهده دارد. این تیم چند بازیکن مطرح لیگ برتری از جمله حسین بادامکی را به خدمت گرفته است.

طبق قرعه کشی انجام شده تیم پدیده در دیدار با شهرداری اردبیل تیم میزبان بود از طرفی بر اساس قرعه کشی عدد زوج (میزبان) برای پرسپولیس در نظر گرفته شده بنابراین دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و پدیده در رقابت های جام حذفی در تهران و به میزبانی سرخپوشان برگزار خواهد شد.

طبق اعلام سازمان لیگ رقابت های جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری از آذرماه برگزار خواهد شد.

محسن عابدینی بازدید : 2 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد و صعود استقلال به نیمه نهایی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پیام محمد رویانیان آمده است: این موفقیت بزرگ در شرایط سخت ماحصل زحمات شبانه‌روزی مدیران، مربیان و ملی‌پوشان است. امیدواریم کشتی که همواره در قلب ورزش‌دوستان ایرانی جای داشته بتواند به مقام قهرمانی دست یابد.

همچنین صعود تیم فوتبال استقلال به مرحله نیمه نهایی آسیا و برتری آنها برابر نماینده

محسن عابدینی بازدید : 3 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
 

نیلسون حالا به قدری در پرسپولیس و در دل هواداران جا افتاده است که گویی سال‌ها است در جمع سرخپوشان حضور دارد. امروز فرصتی دست داد تا او پاسخگوی سوالات ما در سایت رسمی باشگاه پرسپولیس باشد. نیلسون امروز همچنین پاسخگوی سوالات خبرنگار یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های برزیل و منطقه آمریکای جنوبی بود که این روزها در حال تهیه گزارشی از فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است.


نیلسون خیلی زود در میان هواداران پرسپولیس محبوب شد، چه رازی در این مساله نهفته است؟

من اصلا فکر نمی‌کردم با این سرعت در دل هواداران پرسپولیس جا باز کنم. می‌دانم چه کار سختی است که محبوب هواداران فوتبال ایران بشوید ولی شاید راز این کار در خونگرمی ایرانیان، تعصب هواداران و فوتبال باشد. من تمام تلاش خودم را کردم تا برای پرسپولیس بهترین باشم. هواداران هم این را دیدند. آنها تیمشان را دوست دارند و کسی را هم که بتواند از دروازه تیمشان محافظت کند، دوست دارند و خدا را شکر می‌کنم در هر دو مورد موفق شدم.

کارشناسان می‌گویند هر دروازه‌بانی نقاط ضعفی دارد ولی تو با سرعت بالایت توانستی به موفقیت برسی؟

شاید مهمترین ویژگی من همین باشد. سرعت پاهایم و اینکه می‌توانم دیدن و تصمیم گرفتن را با سرعت انجام بدهم. من اعتقاد دارم در فوتبال امروز که مرتب سریعتر می‌شود، هر فوتبالیستی برای موفقیت باید بتواند سریع تصمیم بگیرد و سریع عمل کند.

فکر می‌کنی تفاوت پرسپولیس در این فصل با فصل گذشته همین باشد؟

یکی از مهمترین دلایلش می‌تواند همین زیاد شدن سرعت بازی پرسپولیس باشد، چون فرصت را از حریف می‌گیرد.

می‌گویند نیلسون می‌تواند یک فصل را با یک پیراهن تمام کند. در بازی خیلی کم شیرجه می‌زنی؟

گاهی پیش می‌آید که مجبور به شیرجه زدن هم می‌شوم، اما فکر می‌کنم چارچوب دروازه و زوایای آن را به خوبی می‌شناسم و موقعیت آن را نسبت به توپ و بازیکنان، مرتب ارزیابی می‌کنم. سعی می‌کنم به جای اینکه مرتب این طرف و آن طرف بپرم، تمرکزم را روی این مساله بگذارم که کجا بایستم و احتمالاتی که برای بازیکنان حریف وجود دارد را ارزیابی کنم و آن وقت جای من با توجه به جایگاه سایر بازیکنان برای من قابل تشخیص است.

با این روش، سال قبل از بهترین‌ها بودی، در این فصل هم در 9 بازی، 3 گل خوردی، فکر می‌کنی تا پایان فصل چند بازی بدون گل خورده داشته باشی؟

امیدوارم بتوانم نقش خودم را به خوبی ایفا کنم. در این گل نخوردن‌ها من یکی از نقش‌ها را دارم و بارها گفته‌ام که این محصول کار همه تیم است. امیدوارم بتوانم برای تیم و هواداران بهتر از این باشم.

این هفته در اصفهان برابر سپاهان بازی می‌کنید، دیداری که خاطرات خوبی را تداعی نمی‌کند، آن روز واقعا چه اتفاقی افتاد؟

هیچوقت نفهمیدیم چه شد. اصلا روز خوبی نبود. اگر برای خودم اتفاق نیفتاده بود شاید باورش برایم سخت بود. بازیکنان ما نمی‌توانستند بدوند. حتی برای راه رفتن معمولی مشکل داشتند و با صورت به زمین می‌خوردند. بدون آنکه از خود حفاظت کنند. حال عمومی اکثر اعضای تیم بد بود. من هم دچار مشکل شدم ولی فقط 10 دقیقه طول کشید و بعد کنترلم را به دست آوردم. خیلی نگران شده بودیم. امسال این نگرانی را نداریم و فکر نمی‌کنم چنین حادثه‌ای دیگر تکرار شود. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و به هدفمان که پیروزی است، برسیم.

محسن عابدینی بازدید : 2 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی با سپاهان آخرین بازی از سری سنگین‌ترین بازی‌های ما در نیم فصل است و برای رسیدن به قله لیگ و صدرنشینی باید سپاهان را ببریم و با این هدف به اصفهان می‌رویم.


محمدرضا مولایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: پرسپولیس از نظر فنی و بدنی در شرایط خوبی بود و حالا بعد از این پیروزی که برابر گسترش فولاد داشتیم، بچه‌ها روحیه خوبی دارند و عزم خودشان را جزم کرده‌اند تا این پله آخر را هم پشت سر بگذارند و به صدر جدول برسند.

وی ادامه داد: من اعتقاد دارم این بازی با سپاهان به نوعی می‌تواند در حکم یک بازی فینال باشد. با پیروزی در این بازی مسیر قهرمانی نیم فصل هموار می‌شود. قهرمان نیم فصل هم بالاترین شانس برای قهرمانی لیگ را دارد. با این بازی، سخت‌ترین بازی‌هایمان را انجام داده و مصاف با مدعیان، در نیم فصل اول به پایان می‌رسد. البته نه اینکه حریفان بعدی ما ضعیف باشند ولی به هر حال سپاهان آخرین حریف ما از جمع تیم‌های بالای جدول است و اگر آن را با پیروزی پشت سر بگذاریم با کمی هوشیاری شانس اول قهرمانی نیم فصل خواهیم بود.

مربی بدنساز پرسپولیس درباره اینکه آیا سرخپوشان در حال حاضر در نقطه اوج آمادگی بدنی قرار دارند یا خیر، تصریح کرد: شرایط بدنی تیم خیلی خوب است. ما نسبت به دیگر تیم‌ها در وضعیت خوبی به سر می‌بریم اما در نقطه ایده‌آل نیستیم. در واقع فوتبال ایران از نقطه ایده‌آل بین‌المللی عقب‌تر است.

وی در این باره ادامه می‌دهد: ما طبق برنامه پیش رفته‌ایم. همانطور که گفته بودم پرسپولیس هفته به هفته بهتر شد و در بخش بدنی ظرف هفته‌های آینده بهتر هم می‌شویم. مساله این است که پرسپولیس و استقلال شرایط خاصی دارند. بازیکنان سایر تیم‌ها این تعداد بازی پرفشار انجام نمی دهند. برای سایر تیم‌ها بازی با این دو تیم و پخش مستقیم یک ویترین است. من در تیم‌های دیگری مثل راه‌آهن و صبا بوده‌ام. بازی با پرسپولیس و استقلال که می‌شد، بدون آنکه به بازیکنان حرفی بزنیم خواب و غذایشان را تنظیم می‌کردند و تمرینات اضافه داشتند تا بهترین بازی را انجام بدهند، در حالی که بازیکن پرسپولیس باید هر هفته در بهترین فرم باشد. به طور کلی فکر می‌کنم به نقطه مورد نظر خودمان رسیده‌ایم. هواداران تیمی می‌خواهند که 90 دقیقه حریف را بکوبیم و پرسپولیس در بازی با گسترش در اکثر دقایق کوبنده بود. البته 90 دقیقه کوبیدن حریف حتی در اروپا در سطح استاندارد چند تیم خاص است ولی فکر می‌کنم خواسته کارشناسان و هواداران از پرسپولیس در بازی با گسترش بر آورده شد.

از مولایی می‌پرسیم که آیا در بازی با سپاهان هم می‌توان چنین توقعی داشت یا نه، که تصریح کرد: سپاهان، گسترش فولاد نیست. ما هم در تهران بازی نمی‌کنیم، این یک بازی با شرایط متفاوت است. پرسپولیس را باز هم سریع و هجومی خواهید دید ولی بطور قطع باید شرایط هر بازی را جداگانه در نظر بگیریم.

بدنساز پرسپولیس درباره این بحث که معمولا فوتبالیست‌ها از سنگینی هوای اصفهان می‌گویند در حالی که ارتفاع اصفهان و تهران تفاوت چندانی ندارد، خاطرنشان کرد: آن احساسی که سراغ فوتبالیست‌ها می‌آید به خاطر جذب اکسیژن کمتر است. جذب اکسیژن در تهران با وجود آلودگی هوا بیشتر است، چون هوای اصفهان خشک‌تر است. تطبیق آب و هوایی هم حداقل به 72 ساعت زمان نیاز دارد. اگر بازیکن حواسش جمع نباشد وارد فاز جمع شدن اسید لاکتیک می‌شود و این مساله به او حساس خستگی و سنگینی می‌دهد. از نظر بدنی اگر در نیمه اول بازی را اداره کنیم، در نیمه دوم هر چه جلوتر برویم مشکلی نخواهیم داشت.

محسن عابدینی بازدید : 1 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

مهرداد کفشگری اواخر تمرین روز گذشته دچار آسیب دیدگی شد و امروز برای سونوگرافی اعزام می‌شود.


کادر پزشکی تیم درباره آخرین وضعیت این بازیکن به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: بعد از اینکه کفشگری دچار درد شد، از ادامه تمرینات جلوگیری شد و بلافاصله اقدامات درمانی لازم آغاز شد. در معاینات بالینی نشانه پارگی و کشیدگی دیده نشد اما التهاب بویژه در ناحیه تاندون باعث درد شد.

صبح امروز وضعیت این بازیکن را دوباره بررسی کردیم. ابراز درد کمتری داشت ولی برای اطمینان بیشتر او را قبل از تمرین امروز برای سونوگرافی اعزام می‌کنیم

محسن عابدینی بازدید : 2 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)

محمد نوری و حمیدرضا علی‌عسگری تمرینات خود را زیر نظر بدنساز پرسپولیس دنبال خواهند کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد نوری و حمیدرضا علی عسگری که تمرینات خود را از روزهای گذشته آغاز کرده‌اند، تمرینات را زیر نظر بدنساز دنبال خواهند کرد.

علی عسگری امروز با هماهنگی کادر پزشکی برای انجام معاینه باید به متخصص مراجعه کند و اگر بهبودی او تائید شود تمرینات خود را به شکل جدی‌تری از امروز زیر نظر بدنساز تیم انجام می‌دهد.

محمد نوری هم که دویدن را آغاز کرده است، قرار است امروز تمرینات اختصاصی خود را ادامه

تعداد صفحات : 8

درباره ما
باسلام به تمام هواداران پرسپولیس ما در این سایت میخواهیم که اخبار پرسپولیس را به اطلاع شما برسانیم با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیچه بازی پرسپولیس - داماش چه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 700