loading...
سایت خبرگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
محسن عابدینی بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
 

علی دایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از مسائلی که این روزها مطرح می شود به حرف آمد و گفت: من روی حرف هایم ایستاده ام مطمئن باشید بدون دلیل هیچ حرفی نمی زنم و وقتی وارد دعوایی می شوم آن قدر شجاعتش را دارم که عقب نشینی نکرده و ثابت کنم


حسین قدوسی/ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت : نسبت به اظهاراتی که مطرح کردم عقب نشینی نمی کنم و ثابت می کنم که این آقا چه کاری دارد انجام می دهد.

علی دایی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس پس از مسائلی که این روزها مطرح می شود به حرف آمد و گفت: من روی حرف هایم ایستاده ام مطمئن باشید بدون دلیل هیچ حرفی نمی زنم و وقتی وارد دعوایی می شوم آن قدر شجاعتش را دارم که عقب نشینی

محسن عابدینی بازدید : 2 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

باسلام خدمت شما مشتا قان به ارتش سرخ دیشب ما فوتبالی دیدم که پرسپولیس با ده نفر وسپاهان با دوازده نفر بازی کردند من از همین جا به کمیته داواران می رسانم که اگر می خواهید یک تیم را قهرمان کنید برای چه این قدر بازی میکنید اقایان فلان وفلان  برای چه برای بازی های حساس چنین داوران دسته صفر را در لیگ که ما امسال سال جام جهانی ماست ما بجای اینکه یه کم فوتبال ما روبه رشد باشه میبینیم که رو به پسرفت است من به عنوان یک هوادارای که شب وروز م سرخ است یک تقاضا دارم که ای اقایان فلان وفلان لطفا به این دل هواداران نیز یک کم فکرکنید به امید داوری بهتر وفوتبالی برتر ومن به تیم خودم افتخار میکنم که توانست نود دقیقه مقابل سپاهان اقای  قهرمانی  ودر زمین قهرمانی توانست با دوگل شکست بخورد افرین به غیرتاتان پرسپولیس به سپاهان نباخت به قرمنی باخت

محسن عابدینی بازدید : 7 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

دایی: یک اخراج و پنالتی اشتباه همه چیز ما را به باد داد


سرمربی پرسپولیس گفت: همه کارشناسان داوری گفته‌اند که پنالتی نبوده است و باید در ابتدا خطای شجاع خلیل‌زاده را می‌گرفت. 


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفت: وقتی داوری بازی را در دقیقه 2 ده نفره می‌کند، چیز خاصی نمی‌توان گفت. از دیشب می‌دانستیم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است و آمادگی دارد که ما را ده نفره کند. فدراسیون از ابتدا بگوید که قرار است ما ده نفره بازی کنیم و من بر همین اساس آن تیمم را بچینم. یک اخراج اشتباه همه چیز ما را به باد داد و من مطمئنم هر چه می‌گوییم و بقیه می‌گویند باز هم پاسخ می‌دهند که این اشتباه سهوی بوده است.

وی افزود: همه کارشناسان داوری گفته‌اند که پنالتی نبوده است و باید در ابتدا خطای شجاع خلیل‌زاده را می‌گرفت. دیگر چه باید بگویم. می‌خواهید علی دایی را محروم کنید، بکنید. هر کاری می‌خواهید بکنید اما خدا شاهد است که ما می‌دانستیم قهرمانی به آن طرف غش کرده است و کار خودش را هم کرد. مگر می‌شود یک تیم 90 دقیقه 10 نفره آن هم مقابل سپاهان بازی کند. باز هم به غیرت بازیکنانم درود می‌فرستم. بازیکنان من نیمه دوم عالی جنگیدند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

دایی ادامه داد: وقتی من فوتبالی نتوانم نتیجه بگیرم پس مسائل دیگری دست به دست هم داده است و اگر امثال من دهان باز کنیم. بسیاری از مسائل روشن می‌شود، آقای قهرمانی! متاسفانه من شماره تلفن‌ها را نمی‌دانم و شماره حساب‌ها را هم نمی‌دانم! چرا دقیقه 2 پنالتی گرفتید؟ اگر تو داوری من پروفسورای داوری داردم. همین می‌شود که سازمان لیگ به هر کسی سوت می‌دهد و هر کس برای خودش سوت می‌زند.

وی با بیان اینکه من دوباره تاکید می‌کنم شب قبل قهرمانی به سمت سپاهان غش کرده بود ادامه داد: خلیل‌زاده سالتوبرانداز می‌کند اما پنالتی را برای سپاهان می‌گیرند.

دایی ادامه داد: آقای قهرمانی! لطف می‌کردی و اوایل نیمه دوم بازیکن ما را اخراج می‌کردی. من تا کی حرف نزنم. فقط به بازی پرسپولیس و استقلال اشاره می‌کنم که همین آقا داور بود و فقط به ضرر پرسپولیس سوت زد.

وی به برنامه 90 اشاره کرد و گفت: متاسفانه 90 برای مسائل کارشناسی، کارشناسان تیم‌های مقابل ما را بر روی صندلی می‌نشاند و بدبختی ما اینجاست که امثال 90 ها و 80 ها و 100 ها برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند.

وی با بیان اینکه ما خیلی چیزها را در این فوتبال دیده‌ایم اما هنوز نمی‌توانم درک کنم که دقیقه 2 بازیکنی اخراج شود و برای تیمی پنالتی گرفته شود و فکر نمی‌کنم شما هم در هیچ کجا دنیا چنین صحنه‌ای دیده باشید.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا غش کردن آقای قهرمانی از طرف سپاهان بوده یا خیر اظهار داشت: وقتی داور به سود تیم حریف در دقیقه 2 سوت می‌زند که علاوه بر اخراج یک پنالتی هم به تیم مقابل می‌دهد، نه من، بسیاری از کسانی که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانند این را می‌فهمند که داور به طرف کدام تیم غش کرده است. من اطلاعاتی نیستم اما می‌دانم که دو دو تا چهار تا می‌شود و این دو دوتا چهار تا شدن یعنی اینکه داور باید به سود تیم حریف سوت بزند.

علی دایی خاطرنشان کرد: ایکس، وای یا ایگرگ با قهرمانی دوست هستند و با او صحبت می‌کنند و دقیقا محسن قهرمانی هم طبق صحبتی که با او شده است، دقیقه 2 چنان قاطعانه سوت می‌زند و چنان قاطعانه اخراج می‌کند که جای هزاران سوال باقی می‌ماند، همین و بس!

محسن عابدینی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

رویانیان: باید محرومیت داور بازی شفاف اعلام شود / قهرمانی در دربی فصل گذشته سه پنالتی ما را نگرفت ، اشتباه تا چه حد؟!


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقایان! معلوم است در پشت صحنه فوتبال چه می گذرد؟


محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس با اشاره به اشتباه داور بازی پرسپولیس با سپاهان گفت این چه اشتباهاتی است که علیه پرسپولیس رخ می دهد. در دقایق ابتدایی بازی به بازیکن ما فن کمر می‌زنند اما پنالتی به ضرر پرسپولیس اعلام می شود و تیم ما را 10 نفره می‌کنند. من حتی قصد دادن پاداش به بازیکنان پرسپولیس به خاطر اینکه 10 نفره گل نخوردند داشتم. چرا می آیند و قبل از بازی بنر نصب می کنند که باید به داور احترام گذاشت. این اتفاقات وقتی با اشتباه محرز داور همراه می شود هزار و یک ابهام و علامت سوال به وجود می آید که یعنی چه؟ در پشت صحنه فوتبال چه می گذرد. من حق دارم به این اتفاقات مشکوک باشم باید محرومیت داور بازی به طور شفاف اعلام شود. پنهان کاری نداریم در غیر این صورت بنده هیچ مسئولیتی نمی‌پذیرم و به همه پرسپولیسی‌ها اعلام می‌کنم که انتظار قهرمانی از پرسپولیس نداشته باشند. این همان داوری است که در دربی فصل گذشته سه پنالتی پرسپولیس را به گفته سه کارشناس داوری نگرفت. اشتباه تا چه حد؟! مگر هواداران ما تا کی باید صبوری کنند؟! ما چگونه باید پاسخگوی آنها باشیم؟!

رویانیان در پایان گفت: نامی از  داوری نمی‌برم اما فصل گذشته قبل از یک بازی حساس ساعت 10 صبح داور بازی گفته بود بیایید در خیابان فلان آدرس 60 میلیون تومان به من بدهید تا بازی را به نفع شما تمام کنم‌، فوتبال ما این است که می بینید. این مثال را زدم تا خیلی ها که از پشت پرده فوتبال  آگاه نیستند آگاه شوند بیش از این چیزی نمی‌گویم همین مثال کافی است چیزی نمانده بود که این اتفاق رخ دهد که بنده مطلع شدم و جلوی چنین فاجعه ای را گرفتم. چرا باید چنین باشد من به داوران شریف کشورمان که سالم کار می کنند و همه فشارها را تحمل می نمایند تعظیم می کنم و احترام می گذارم اما برخی مسائلی وجود دارد که خیلی ها از آن آگاه هستند و می خواهند چشم های خود را به روی واقعیت ها ببندند تا فوتبال با همین حالت .پیش برود. چرا؟! تا کی باید این اتفاقات رخ دهد؟

محسن عابدینی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
 

تیم فوتبال پرسپولیس در سایه اشتباه محرز داور بازی مغلوب تیم فوتبال سپاهان شد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در آخرین بازی هفته دهم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امشب در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم سپاهان رفت.

علی دایی در این بازی از نیلسون ، بنگر ، سیدجلال و میثم حسینی ، حسین ماهینی ، کفشگری ، دهنوی ، خلعتبری ، صادقیان ، عالیشاه و سیدصالحی در ترکیب اصلی استفاده کرد. تنها تغییر پرسپولیس در ترکیب بازی کردن کفشگری به جای رضا حقیقی بازیکن محروم پرسپولیس بود ، ضمن اینکه محمد نوری به علت آسیب دیدگی این بازی را از دست داده بود.

بازی در شرایطی آغاز شد که اشتباه محسن قهرمانی داور بازی تمام معادلات این بازی جذاب و حساس را به هم ریخت ، قهرمانی که با اشتباهات خود در سال های اخیر به پرسپولیس لطمه زده در دقیقه 4 این بازی در شرایطی ضمن اعلام پنالتی به نفع تیم سپاهان اقدام به اخراج میثم حسینی بازیکن تیم پرسپولیس کرد که ابتدا بازیکن سپاهان روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد و طبق نظر کارشناسان داوری داور می بایست خطا را به نفع پرسپولیس اعلام می کرد.

در این صحنه اشتباه قهرمانی به گونه ای بود که تمامی کارشناسان داوری از جمله محمد فنایی ، نصیرزاده ، رودنیل و پرویز سیار و علی خسروی اعلام داشتند خطا باید به نفع پرسپولیس اعلام می شد. چراکه ابتدا بازیکن سپاهان مرتکب خطا شده بود. 10 نفره شدن پرسپولیس معادلات بازی را به هم ریخت با این وجود تیم فوتبال پرسپولیس که 10 نفره ملوان را برده بود تا دقیقه 91 بازی گلی از تیم حریف دریافت نکرد و حتی می توانست در نیمه اول و دوم به گل برسد.

علی دایی در نیمه دوم با تعویض های خود سعی کرد جریان بازی را عوض کند اما 10 نفره شدن پرسپولیس کار را سخت کرده بود با این وجود بازیکنان پرسپولیس با توانی مضاعف مقابل تیم سپاهان ایستادگی کرده و حتی به رغم 10 نفره بودن بهتر از حریف ظاهر شدند. پرسپولیس در شرایطی که می توانست جایگاه خود را در بالای جدول رده بندی مستحکم تر کند اسیر اشتباه داوری شد و سه امتیاز حساس این بازی را از دست داد.

پرسپولیس در شرایطی دراین دیدار مغلوب اشتباه داور شد که در فصل گذشته نیز چهار بازیکن پرسپولیس به طرز عجیبی دچار سرگیجه شده بودند و حالت عادی نداشتند . محسن قهرمانی که اشتباهات عجیب و غریب او به ضرر پرسپولیس در دیدار دربی برگشت سال گذشته منجر به تساوی بازی شده بود در این بازی با اشتباه بزرگ خود مانع از تداوم پیروزی های پرسپولیس شد . در دربی فصل گذشته و به اعتقاد سه کارشناس داوری یعنی دکتر سیار ،علی خسروی و نوذر رودنیل محسن قهرمانی سه پنالتی پرسپولیس را دیدار مقابل استقلال نادیده گرفت. در نیمه نهایی جام حذفی سال 85 نیز قهرمانی با اعلام یک پنالتی اشتباه به نفع تیم سپاهان پرسپولیس را از رسیدن به فینال و قهرمانی محروم کرد.

در دقیقه 92 بازی جهان عالیان بازیکن تیم سپاهان روی ضدحمله با نیلسون تک به تک شد و دروازه پرسپولیس را باز کرد. این در شرایطی بود که جهان عالیان در یک صحنه دیگر نیز با عدم رعایت بازی جوانمردانه سعی در باز کردن دروازه پرسپولیس داشت. گل اول تیم سپاهان را هادی عقیلی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

علی دایی در نیمه دوم هادی نوروزی را به جای قاسم دهنوی ، یونس شاکری را به جای پیام صادقیان و رضا نورمحمدی را به جای سیدصالحی به بازی فرستاد

محسن عابدینی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت : اعلام خطای پنالتی علیه پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی تصمیم نادرستی بود.  


علی خسروی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: از تلویزیون انتظار می رفت صحنه مورد نظر را از زوایای دیگری هم پخش کند. با این وجود بر اساس صحنه آهسته ای که پخش شد مسلم است که خطای اول به شکل آشکاری از طرف بازیکن سپاهان روی بازیکن پرسپولیس اتفاق افتاد و داور باید ضربه آزاد به سود پرسپولیس اعلام می کرد و نه خطای پنالتی به سود سپاهان.

تصمیم داور در این زمینه اشتباه بود و کمک داور هم که می توانست به او کمک کند این کار را انجام نداد. در نهایت هر دو بازیکن می توانستند با جریمه فردی روبرو شوند .

محسن عابدینی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

کارشناس داوری فوتبال گفت بازیکن سپاهان فنر کمر زیبایی به بازیکن پرسپولیس زد و تعجب می کنم چرا داور علیه پرسپولیس پنالتی گرفت و بازیکن این تیم را اخراج کرد.  


پرویز سیار در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود ابتدا چون تصویر آهسته پخش نشد متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده که داور تصمیم به اخراج بازیکن پرسپولیس و گرفتن پنالتی به نفع سپاهان کرده اما تصاویر آهسته کاملا گویا و واضح بود که بازیکن سپاهان فن کمر را به زیبایی زد و خطا می بایست به نفع پرسپولیس اعلام می شد . من تعجب می کنم که داور چرا اعلام پنالتی کرد و چرا بازیکن پرسپولیس را اخراج کرد . این اشتباه بزرگ در دقایق ابتدایی بازی علامت سوال بزرگی است و من نمی دانم

محسن عابدینی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: پنالتی اعلام شده به سود سپاهان و علیه پرسپولیس، همچنین اخراج میثم حسینی از پرسپولیس، کاملا نادرست و یک اشتباه آشکار بود. 


هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: تصمیم‌های داوری در صحنه منجر به اعلام پنالتی برای سپاهان درست نبود. در حرکت آهسته این صحنه که پخش شد، مشخص بود که داور صحنه را از دست داد و کمک‌داور باید به او کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: در این صحنه، خطای اول را بازیکن سپاهان به شکل آشکار انجام داد و با اعلام خطای او، اعلام پنالتی جایز نبود. میثم حسینی هم ضربه سنگینی به حریف نزد. در واقع با پا به او ضربه نزد، بلکه با ساق پا زد. از نظر فنی، ضربه با قسمتی از پا که داخل کفش قرار می‌گیرد، به عنوان ضربه پا تلقی می‌شود. در این صحنه تصمیم درست، اخطار به هر دو بازیکن و اعلام ضربه آزاد برای پرسپولیس بود. 

محسن عابدینی بازدید : 1 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: با توجه به اینکه خطای اول توسط بازیکن سپاهان انجام شد، اعلام ضربه پنالتی به ضرر پرسپولیس، اشتباه بود.


نوذر رودنیل در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: پخش تصاویر آهسته صحنه‌ای که منجر به اعلام پنالتی شد، با تأخیر زیاد از سوی تلویزیون صورت گرفت، اما پس از پخش آن، یک نکته مسلم بود، اینکه اعلام ضربه پنالتی از سوی داور بازی اشتباه بود.

مدرس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: خطای اول توسط بازیکن سپاهان صورت گرفت که بازیکن پرسپولیس را بدون آنکه توپ در کار باشد، به شکل آشکاری سرنگون کرد. حتی اگر داور این صحنه را از دست داده باشد، کمک‌داور باید به او کمک می‌کرد. باید خطای بازیکن سپاهان گرفته می‌شد و موضوع پنالتی کاملا منتفی بود.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
باسلام به تمام هواداران پرسپولیس ما در این سایت میخواهیم که اخبار پرسپولیس را به اطلاع شما برسانیم با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیچه بازی پرسپولیس - داماش چه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 695