loading...
سایت خبرگزاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس
محسن عابدینی بازدید : 1 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

معاون فرهنگی و اجتماعی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از انتشار و توزیع نشریه اندیشه پرسپولیس در هفته آینده خبر داد.


دکتر علیرضا اسماعیلی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: همیشه نزد هواداران پرسپولیس صحبت از این بوده است که پرسپولیس ادامه راه شاهین است. در واقع قدیمی‌های باشگاه همواره مکتب پرسپولیس را برگرفته از مکتب شاهین می‌دانستند که در آن اخلاق، درس و ورزش در کنار هم قرار می‌گرفت. از اینرو بود که بسیاری از بزرگان گذشته پرسپولیس، بویژه بنیانگذاران پرسپولیس چه در اخلاق و چه در تحصیل علم زبانزد بودند و مسوولیت‌های خطیری را هم بر عهده می‌گرفتند. این مساله، خود الگویی برای جامعه به ویژه هواداران پرسپولیس بود.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس از دو سال قبل تلاش بسیاری انجام داد تا فضای روی سکوها را با همکاری خود هواداران تغییر دهد و با وجود تمام اتفاقاتی که برای تیم روی داد، شاهد این تغییر فرهنگی بوده‌ایم. حالا از برنامه‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس، حضور باشگاه در عرصه تحقیق، مطالعه، نشر و کتب کمک آموزشی درسی است. برای حضور در این عرصه‌ها بحث درآمدی نداریم، بلکه با توجه به جایگاه اجتماعی گسترده پرسپولیس، اعتقاد داریم از این پتانسیل می‌توان برای توجه دادن نسل جوان به این مسائل بهره گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در ادامه خبر داد؛ به این منظور با همکاری یکی از ناشران مطرح و با بهره‌گیری از اساتید مجرب و مطرح اقدام به انتشار نشریه «اندیشه پرسپولیس» کرده‌ایم که در آن مطالب کمک آموزشی ارائه خواهد شد. در بخش اول کار، کلیه دروس عمومی و اختصاصی پیش دانشگاهی در رشته‌های ریاضی و تجربی را شامل می‌شود که با تیراژ اولیه از ششم مهرماه در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و در کتابفروشی‌های معتبر و نمایندگی‌های باشگاه قابل تهیه خواهد بود. همچنین کتب کمک آموزشی پایه‌های اول، دوم و سوم دبیرستان نیز در تیراژ اولیه از آبان ماه در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت. امیدواریم این حرکت، مشوقی برای توجه داد هواداران به سمت درس و تحصیل باشد.

محسن عابدینی بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس درباره اتفاقات داوری دیدار پرسپولیس و سپاهان اطلاعیه ای صادر کرد.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در پی اشتباهات عجیب داوری در دیدار پرسپولیس و سپاهان که منجر به 10 نفره شدن پرسپولیس و اعلام پنالتی علیه تیم در دقایق ابتدایی بازی شد و همچنین درباره اظهار نظرهای مربیان و مدیران پرسپولیس برخی اظهارنظر ها و برداشت هایی صورت گرفته که باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به همین دلیل اطلاعیه ای صادر کرد.

در اطلاعیه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آمده است: اشتباه داوری جزئی از فوتبال است. پرسپولیس در دوران مدیریت فعلی و در زمان مربی گری سرمربی کنونی خود نیز با اشتباهات داوری زیادی مواجه بوده است نیازی به ذکر مثال نیست اما تردیدی وجود ندارد که میزان اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس در طی دو سال اخیر بر اساس مستندات موجود به مراتب بیشتر از اشتباهاتی بوده که به نفع پرسپولیس تمام شده. در بازی حساس و مهم پرسپولیس و سپاهان نیز اشتباه بسیار بزرگی رخ داد و به طبع این اشتباه بزرگ اظهار نظرهایی از سوی کادرفنی و مدیریت باشگاه مطرح شد . در این باره ذکر یک نکته مهم را ضروری دیدیم. مدیرعامل ، سرمربی و همه ارکان باشگاه پرسپولیس به جامعه داوری کشور احترام گذاشته و به آن اعتقاد دارد. حتی در مصاحبه دیروز مدیرعامل پرسپولیس با سایت رسمی باشگاه عنوان شده بود که «من به داوران شریف کشورمان که سالم کار می کنند و همه فشارها را تحمل می نمایند تعظیم می کنم و احترام می گذارم» .

همچنین علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس نیز همواره از احترام به داوری سخن گفته و حتی بارها و بارها سعی در آرام کردن فضا و شرایط برای داور داشته و مانع از اعتراض بازیکنان تیم به داوری شده است. بنابراین مدیریت ، کادرفنی و اعضای تیم پرسپولیس هرگز منکر زحمات جامعه شریف داوری کشورمان نشده و سلامت و پاکی کل جامعه داوری را هرگز و هرگز زیر سوال نمی برند. باشگاه پرسپولیس بر این باور بوده و اعتقاد راسخ دارد که احترام و حرمت جامعه داوری کشور باید حفظ شود.

 اما روی سخن ما صرفا و صرفا آقای محسن قهرمانی داور بازی پرسپولیس و سپاهان بوده که قضاوت های ایشان به ضرر پرسپولیس سابقه قبلی داشته و تکرار شده است. میزان اشتباهات قهرمانی به ضرر پرسپولیس و ضریب آن به گونه ای بوده که کاسه صبر مدیران ، مربیان و همه دوست داران پرسپولیس را لبریز کرده است. اگر اشتباهات این داور به ضرر پرسپولیس را مرور کنید به این نکته خواهید رسید که قضاوت های ایشان نامتعادل بوده ، رفتارهای نامتعادلی داشته و به پرسپولیس لطمات بسیار زیادی زده است. در فصل گذشته همین داور سه و حتی به گفته بعضی کارشناسان چهار پنالتی محرز پرسپولیس را در دربی و دیدار برگشت مقابل استقلال نادیده گرفت. این نکته ای نیست که ما به آن تکیه کنیم بلکه استناد و تکیه گاه ما در این باره اظهار نظر سه کارشناس برجسته داوری کشور است که برخی از آنها بر روی نادیده گرفته شدن چهار پنالتی و برخی بر روی گرفته نشدن سه پنالتی پرسپولیس در بازی مقابل استقلال صحه گذاشته و روی آن تاکید داشتند. مگر می شود در یک بازی مهم و سرنوشت ساز و حساس سه پنالتی یک تیم گرفته نشود و بعد همین داور در بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان بیاید و در دقیقه چهار بازی تیم پرسپولیس را 10 نفره کرده ، علیه آن پنالتی اعلام کند  و کل معادلات بازی را بر هم ریخته و پرسپولیس را از گرفتن سه امتیاز محروم کرده و به رقیب آن سه امتیاز بدهد. تکرار اشتباهات این داور به ضرر پرسپولیس و رفتارهای نامتعادل موضوع مد نظر مدیریت پرسپولیس و کادرفنی بوده و تاکید می کنیم که باشگاه پرسپولیس به سلامت جامعه داوری اعتماد و اعتقاد کامل داشته و باید حساب باشگاه پرسپولیس با کل جامعه داوری و دیدگاه باشگاه پرسپولیس با این داور را جدا کرد . موضوع مد نظر ما شخص محسن قهرمانی بوده و رفتارهای نامتعادل وی و اشتباهات مکرر او به ضرر پرسپولیس . این داور در سال ها و مقاطع مختلف به ضرر پرسپولیس سوت زده و تمام زحمات و رشته های پرسپولیس را پنبه کرده است ، نمونه آن در سال 85 و نیمه نهایی جام حذفی که این داور با اشتباه خود به ضرر پرسپولیس و به نفع سپاهان اعلام پنالتی کرد و پرسپولیس را از رسیدن به فینال جام حذفی محروم کرد. سوال ما این است ؛ این همه اشتباه از سوی یک داور به ضرر پرسپولیس ، چرا؟! آیا کسی هست به این سوالات پاسخ دهد.

محسن عابدینی بازدید : 4 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی تدارکاتی با نتیجه پنج بر یک از سد تیم آلومینیوم میناب گذشت.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس تمرین عصر امروز سرخپوشان در ورزشگاه شهید درفشی فر برگزار شد و بازیکنانی که مقابل سپاهان به میدان رفته بودند به ریکاوری پرداختند و بازیکنان ذخیره در یک بازی دوستانه به مصاف تیم آلومینیوم میناب رفتند.

علیرضا حقیقی ، میثم حسینی ، میلاد غریبی ، محمدرضا خانزاده ، رضا حقیقی ، مارکو سپانوویچ ، حمید علی عسگر ، محمد نوری ، هادی نوروزی ، غلامرضا رضایی و محمد عباس زاده 11 بازیکنی بودند که در ترکیب پرسپولیس قرار گرفتند.

در نیمه اول غلامرضا رضایی و محمد عباس زاده در دقیقه 15 و 27 دروازه حریف را باز کردند و تیم آلومینیوم نیز در دقیقه 7 به گل رسید. در نیمه دوم محمد عباس زاده در دقیقه 55 گلزنی کرد و غلامرضا رضایی با گلزنی در دقایق 77 و 79 هتریک کرده و در نهایت پرسپولیس به برتری پنج بر یک دست یافت.

امیر عابدزاده در نیمه دوم به جای علیرضا حقیقی و میلاد کمندانی به جای هادی نوروزی به میدان رفتند . ضمن اینکه میثم حسینی در نیمه اول به علت آسیب دیدگی از بازی خارج شد و فرشاد قاسمی به جای او در ترکیب قرار گرفت.

 علی دایی قبل از بازی نکات مورد نظر خود را با بازیکنان در میان گذاشت و درباره اشتباهات داوری بازی دیروز نیز با دستیارانش گفتگو کرد.

مهرداد پولادی در تمرین امروز جدا از سایر نفرات به تمرین پرداخت.

نکته مهم این تمرین بازگشت محمد نوری و حمید علی عسگر به تمرینات گروهی بود. این دو بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان رفتند.

محسن عابدینی بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری از تمرین شنبه سرخپوشان در درفشی فر


گزارش تصویری از تمرین شنبه سرخپوشان در درفشی فر/ 30شهریور 1392

عکس ها از: محسن عابدینی

محسن عابدینی بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

گزارش تصویری از دیدار تیم فوتبال امید پرسپولیس


گزارش تصویری از دیدار تیم فوتبال امید پرسپولیس/ 30 شهریور 1392

 عکس ها توسط/ محسن عابدینی

محسن عابدینی بازدید : 10 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

امیدهای پرسپولیس با وجود در اختیار نداشتن دو بازیکن اصلی، روز گذشته برابر حریف خود به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کردند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امید روز گذشته در غیاب مازیار نشتایی مصدوم و امیر زارع سه کارته با دو گل رضا علوی مدافع چپ خود و حسین بلال در ورزشگاه امام رضا (ع) برابر امیدهای اتحاد پاکدشت به پیروزی رسیدند.

شاگردان نائینی با این نتیجه چهارمین پیروزی خود را کسب کردند. بازی بعدی تیم امید ساعت 15 روز چهارشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

سرمربی امیدها که تیمش در حال حاضر 15 امتیاز از 11 بازی کسب کرده است، درباره شرایط تیم خود گفت: در این مدت از داوری‌ها لطمات بسیاری دیدیم ولی امیدواریم با اقداماتی که مسوولان هیأت فوتبال قصد انجام آن را دارند با بهبود شرایط داوری در ادامه بازی‌ها امتیازات لازم را کسب کنیم و تیم امید پرسپولیس به طور حتم یکی از سه تیم برتر جدول رقابت‌ها خواهد بود.

محسن عابدینی بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد؛ مهرداد پولادی با آماده شدن کفی مخصوصی که برایش سفارش داده شده است، بعد از بازی پرسپولیس با فجر سپاسی تمرینات میدانی خود را آغاز خواهد کرد.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کادر پزشکی سرخپوشان، مهرداد پولادی چهارشنبه گذشته توسط پزشک جراح خود معاینه شد و او مجوز آغاز تمرینات میدانی را از پایان این هفته دریافت کرد. در همین ارتباط کادر پزشکی، کفی مخصوصی را برای این بازیکن سفارش داده است تا پولادی با استفاده از آن فشار روی موضع آسیب دیده را کم کند که این امر نیز برای احتیاط بیشتر است.

کادر پزشکی بر این اساس، زمان شروع تمرینات، دویدن و بدنسازی میدانی پولادی را پس از بازی این هفته سرخپوشان اعلام کرد.

محسن عابدینی بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

سرخپوشان پایتخت صبح امروز تمرینات خود را در ورزشگاه درفشی‌فر زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که در هفته‌های گذشته یک جلسه تمرین در سالن بدنسازی انجام می‌دادند، امروز به جای سالن، تمرینات خود را در زمین چمن دنبال کردند.

تمرین امروز سرخپوشان به حرکات تاکتیکی، پرسینگ و آقا وسط اختصاص داشت.

غیر از پولادی که هنوز تمرینات میدانی را آغاز نکرده است و رضا حقیقی که از کادر فنی مرخصی گرفته بود، سایر نفرات در تمرین حاضر بودند و برنامه‌های تیمی را دنبال کردند.

محسن عابدینی بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

نشست شورای آکادمی فوتبال پرسپولیس امروز به ریاست محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه برگزار شد.


قائم مقام باشگاه پرسپولیس که در این نشست حضور داشت، درباره نتایج این نشست به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: در این نشست ابتدا بنابر پیشنهاد آقای حمید استیلی و با تصویب شورا، آقایان بهنام ابوالقاسم‌پور و پایان رأفت به عنوان مدیران استعداد یابی و اجرایی و فنی آکادمی فوتبال پرسپولیس منصوب شدند که زیر نظر مدیر آکادمی و بر اساس برنامه‌های کلان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در حوزه تیم‌های پایه فعالیت خواهند کرد.

بهروز منتقمی ادامه داد: همچنین مقرر شد نماینده‌ای از میان اولیای بازیکنان فعال در تیم‌های رده‌های پایه و آکادمی انتخاب شود که در مواقع لزوم در جلسات شورای آکادمی حضور پیدا کنند و ارتباط بیشتری بین بدنه آکادمی با خانواده‌ها ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: تجهیز ورزشگاه امام رضا (ع) به امکانات تاسیساتی جدید با توجه به نزدیکی فصل سرما و تکمیل و تحویل برنامه‌های استعدادیابی و کار برگ‌های مربوط به آن که مورد تاکید مدیریت باشگاه قرار داشت از دیگر مسائل طرح شده در این نشست بود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس همچنین خبر از بررسی عملکرد مربیان فعال در رده‌های پایه باشگاه در نیم فصل رقابت‌ها داد که با هدف ارتقاء سطح فنی این تیم‌ها در نیم فصل دوم صورت خواهد گرفت.

محسن عابدینی بازدید : 1 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

رئیس کانون هواداران پرسپولیس گفت: در راستای ایجاد کمیته‌های مشوقین در شهرهای مختلفی که پرسپولیس در طول فصل در آنجا بازی خواهد داشت، کمیته مشوقین پرسپولیس در اصفهان رسما آغاز به کار کرد.


حسین فریدونی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: با توجه به پتانسیل موجود در شهرهای مختلفی که پرسپولیس بعضا برای انجام بازی‌های خود به آنجا سفر می‌کند و با توجه به ابراز علاقمندی تعدادی از هواداران پرسپولیس برای ایجاد تشکیلات مشوقین، اولین کمیته مشوقین از این دست، در شهر اصفهان راه اندازی شد.

وی با بیان این مطلب در ادامه افزود: پرسپولیس در تمام نقاط ایران دارای هواداران پرشماری است. ساماندهی این هواداران و ارائه خدمات به آنها از سیاست‌ها و برنامه‌های کلان مدیر عامل باشگاه از بدو حضور در این مجموعه است. این هواداران همواره در سفرهای پرسپولیس به شهرهایشان چه در ورزشگاه و چه خارج از آن، حامی تیم محبوب خود بوده‌اند و ایجاد کمیته‌های مشوقین شهرستان‌ها، اقدامی در جهت ساماندهی هواداران در این بخش برای حمایت بیشتر و مبتنی بر اخلاق و قانون از پرسپولیس است.

حسین فریدونی در پایان خاطرنشان کرد: در راستای این اهداف؛ مسوول کمیته مشوقین اصفهان انتخاب شده است و مقرر گردید ضمن هماهنگی با کانون هواداران پرسپولیس در اصفهان، در اولین فرصت افرادی گزینش شوند تا پس از گذراندن دوره آموزشی در بازی‌های آتی که پرسپولیس در اصفهان برگزار خواهد کرد با لباس و کارت مخصوص به عنوان مشوق فعالیت داشته باشند.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
باسلام به تمام هواداران پرسپولیس ما در این سایت میخواهیم که اخبار پرسپولیس را به اطلاع شما برسانیم با تشکر مدیریت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نتیچه بازی پرسپولیس - داماش چه میباشد
    آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 690